דף הבית / חדשות העיר ראשי / לאן נעלם יוני?

לאן נעלם יוני?

רונן דמארי

יוני בלאי צילום באדיבות המשפחה
יוני בלאי צילום באדיבות המשפחה

מי ראה את יוני בלאי? המשטרה עורכת אחריו חיפושים ומנסה לאתרו, מאז יצא מבית אמו בעיר ב -20 בספטמבר. אחד מכיווני החקירה שנבדקים הוא יציאה אפשרית של הנעדר מתחומי המדינה, ככל הנראה בשל לחצים כבדים שהופעלו עליו להחזיר כספים שלווה. במהלך השבועות האחרונים הופצה תמונתו מספר פעמים אולם עד למועד כתיבת שורות אלו טרם התקבל מידע מהימן אודות מקום הימצאו והוא לא יצר קשר עם קרובי משפחתו המודאגים והכואבים.

במשפחה מספרים כי אמו, מאוואיש טאראקן, לא מוצאת מנוח מאז היעדרו וכי היא מייחלת לסימן חיים מהבן שיצא מבלי שוב.

לדבריהם, הנעדר עזב את בית אמו לפני מספר שנים לטובת מגורים ועבודה באילת, אולם שב לדירתה לפני מספר חודשים. האחות הדסה מספרת כי דבר לא הכין אותם להיעדרות, אם כי ידעו שהופעלו עליו לחצים להחזיר חובות: "המשפחה מאוד מודאגת ואנחנו מבקשים מכל מי שראה אותו ליצור קשר בהקדם. כולנו בלחץ, האחים האחות והאמא הזקנה מחכים לסימן חיים ממנו".

 

-היה סימן מוקדם כלשהוא להיעדרותו?

"הוא לא אמר לנו כלום, אבל ידענו שהוא נכנס לחובות בשוק האפור. הוא שילם חצי וחצי נשאר לו והוא רצה לשלם, אולי היה קשה לו, אולי הוא הרגיש לא טוב בגלל זה כי כל הזמן הוא היה דואג על הנושא. פנו אלינו בקשר לחוב, הגיעו לדירה של אמא פעמיים ותקתקו בדלת אבל היא לא מבינה עברית, היא לא יודעת מי האנשים שהגיעו לחפש את יוני. כל הזמן היו שואלים איפה הוא, בגלל זה הוא היה גר באילת במשך תקופה".

 

-דיברתם איתו על החובות ועל המצוקה שהוא נמצא בה?

"הוא אמר 'אני אגיע, אני אעבוד, אני אשלם ואשמור על המשפחה שלי. מה עובר עליו אני לא יודעת, פתאום הוא יצא, לא רוצה לגור עם אמא שלנו. היא הייתה רגילה שהוא בא והולך וכשהוא יצא בפעם האחרונה היא שאלה אותנו 'איפה הוא?' ואנחנו לא התייחסנו כי חשבנו שהוא יבוא כמו שהוא תמיד עושה, אבל הוא לא חוזר. אנחנו רק רוצים שיחזור בשלום. אולי עובר עליו משהו, נעזור לו, כולם יעזרו לו. הבן אדם פתאום נעלם, כאילו בלעה אותו האדמה. אנחנו רוצים למצוא אותו, גם אמא כל הזמן דואגת ומדאיגה אותנו ואומרת שהיא חוששת שהוא מת. אני לא יכולה לעבוד, כל הזמן הראש נמצא במחשבות".

לאחר שלא הצליחו ליצור קשר עם יוני החליטו בני משפחתו לערב את המשטרה וזו הכריזה עליו כנעדר. נכון למועד סגירת הגיליון נערכים אחריו חיפושים בכל רחבי הארץ, אולם הוא טרם אותר.

 

הנעדר נראה לאחרונה בתאריך 20/9/19 באשדוד ומאז נעלמו עקבותיו. גובהו כ- 1.70 מ', מבנה גוף רזה וראשו קירח.

כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת המשטרה בראשל"צ בטלפון 03-9609444.

 

 

יוני בלאי צילום באדיבות המשפחה
יוני בלאי צילום באדיבות המשפחה

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות