דף הבית / חדשות העיר ראשי / הקלידן יוסי יוסף הלך לעולמו בגיל 46, לאחר שלקה בליבו

הקלידן יוסי יוסף הלך לעולמו בגיל 46, לאחר שלקה בליבו

רונן דמארי

יוסי יוסף. צילום מעמוד הפייסבוק
יוסי יוסף. צילום מעמוד הפייסבוק

"יש מישהו מלמעלה שמחליט מתי סוף דרכו של כל אדם, כנראה מילאת את ייעודך בעולם הזה והשבת את נשמתך לבורא עולם" כך ספד הזמר ציון גולן לקלידן האהוב שלו יוסי יוסף ז"ל שהלך לעולמו בגיל 46 לאחר שלקה בלבו. יוסף גדל בראשון לציון ובה מתגוררים הוריו עד עצם היום הזה, הוא נטמן בבית העלמין גורדון בעיר בלויה רבת משתתפים אליה הגיעו חבריו, מכריו וגם כאלו שהמוזיקה שניגן נגעה בלבם.

ביום רביעי שעבר פרצו לוחמי האש את דלת דירתו לאחר שלא הגיע להופעה בה היה אמור לנגן ולא ענה למכשיר הנייד שלו וגילו למרבה הטרגדיה את גופתו.

יוסף ניגן עם זמרים רבים ביניהם אייל גולן שרק מספר ימים קודם לכן העלה אותו לבמה במחווה מרגשת במהלך הופעה גדולה שקיים בקפריסין. גולן ספד ליוסף:

"ניגנת עם ציון ונשארת נאמן לו במשך כל השנים עד יומך האחרון למרות שהיו לך אין ספור הצעות לנגן עם הגדולים ביותר. כן כזה היית יוסי, נגן ענק אבל לפני הכל בן אדם ענק. אני זוכר שכיניתי אותך להקה של איש אחד, אין כלי נגינה שהחלטת שאתה רוצה לנגן עליו ולא הצלחת".

כאמור במהלך 27 השנים האחרונות שימש יוסף כקלידן הקבוע של הזמר ציון גולן. על הקבר הטרי הוא נפרד ממנו בדמעות: "אני לא מאמין שאני עומד כאן ומספיד אותך, הבשורה המרה כל מותך הפתאומי הכתה את כולנו בתדהמה גדולה אבל זו האמת לצערי הרב. קשה לי לדבר עליך בלשון עבר נדמה לי שכל זה חלום שכולנו נתעורר מיד ונראה אותך החיוך המקסים שלך. היית נגן בחסד עליון תזמורת שלימה ממש על הבמה. לא רק שהייתה לך נשמה של אמן, הייתה לך נשמה טובה וענקית אין איש שהקשיב לנגינתך באצבעות הזהב שלך ולא התפעל מכשרונך הבלתי רגיל והמיוחד להביט בך מנגן הייתה חוויה מעוררת התפעלות, זכיתי לעבוד עם הגדול מכולם. יוסי יקר שלי, אחי, אני כבר מתגעגע".

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות