n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: ממשיכים לחסן ולהיבדק

ראשון לציון: ממשיכים לחסן ולהיבדק

העירייה ופיקוד העורף יקיימו השבוע ארבעה ימי בדיקות בשיטת דרייב אין וגם ניידת חיסונים של מד"א תמוקם בשכונת רמת אליהו במטרה לצמצם את התחלואה בשכונה ולהחזיר את התלמידים למסגרות

מתחם היבדק וסע. צילום: דוברות עיריית ראשון לציון
מתחם היבדק וסע. צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

רוב האוכלוסייה הבוגרת התחסנה, התחלואה יורדת בעקביות והמשק מתחיל לחזור לפעילות, זה בדיוק הרגע שהנגיף עשוי לפרוץ שוב, בעיקר בקרב הגילאים הצעירים ואלו שעדיין לא התחסנו.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, אמר: "כולנו רוצים לחזור כבר לשגרה מלאה ולכן יש להימנע מאופוריה ולהגיע להתחסן ולהיבדק. אנחנו נמשיך לקיים בדיקות לכלל האוכלוסייה, לא מורידים לרגע את הרגל מהגז".

בשבוע הקרוב עיריית ראשון לציון ופיקוד העורף יערכו ארבעה ימי בדיקות, בימים שני, שלישי, רביעי וחמישי (25.02.21-22.02.21). הבדיקות יבוצעו בשיטת דרייב אין בצד המזרחי של חניון היס פלנט. המתחם זמין גם לתושבים שמגלים תסמיני הנגיף וכן כאלו הנמצאים בבידוד.

אין צורך בפנייה, יש להצטייד בתעודה מזהה. המתחם יפעלו במקביל לבדיקות המתבצעות במתחמי קופות החולים המפורסמים בפורטל הקורונה של העירייה באתר האינטרנט העירוני – https://www.rishonlezion.muni.il/corona/Pages/default.aspx

כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט https://reg.ecovid19.co.il/ או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם.

עיריית ראשון לציון ופיקוד העורף יתנו מענה גם בנושא החיסונים. כדי לצמצם את התחלואה בשכונת רמת אליהו, שמוגדר כרובע אדום, ולאפשר החזרת התלמידים למסגרות, תמוקם ניידת חיסונים של מד"א ביום שלישי (23.2) בין השעות 16:00 – 18:30, בכניסה למתנ"ס רמת אליהו ברחוב אבא סילבר 2.

נזכיר, כי כחלק מהמאמץ לעודד צעירים להתחסן, קוראת עיריית ראשון לציון לצעירים, בני 16 ומעלה, להגיע ביום שלישי הקרוב (23.2.21), בין השעות 20:00 ל 23:00, למתחם החיסונים "Zoom Out" בהיכל הספורט העירוני ברחוב תמר אבן 9.

בן העיר, די ג'יי סקאזי ודי ג'יי מורי שרם יקבלו את פני הצעירים במתחם שיכלול עמדת צילום ומתנות למתחסנים. יש להגיע עם כרטיס קופות החולים וצעירים מתחת לגיל 18 מתבקשים להגיע גם עם אישור הורים חתום שניתן להוריד בכתובת:

https://tikshuv.rishonlezion.muni.il/hito/#/survey/be3e84

המתחם פתוח למבוטחי כל הקופות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות