דף הבית / חדשות העיר משני / התפקיד שאף אחד לא רוצה

התפקיד שאף אחד לא רוצה

רונן דמארי

 

המו"מ הקואליציוני שמנהל ראש העיר הנבחר רז קינסטליך, עם הסיעות השונות הגיע ליישורת האחרונה שלו, אולם לא זו בלבד שאף אחת מהסיעות לא דרשה את ראשות הוועדה היוקרתית, הסגנים שהוועדה הוצעה להם, סירבו עד עתה לקבל אותה. על פי הוראות החוק, בראשות הוועדה אמור לעמוד ראש הרשות או אחד מסגניו, כאשר נכון למועד סגירת הגיליון אף אחד מהם לא נתן את הסכמתו לכך.

גם על תיק ההנדסה הנלווה לוועדה לא היו יותר מדי קופצים וחברי המועצה שהוצע להם התיק דחו את ההצעה בנימוס.

בזירה הפוליטית מסבירים זאת בהיקף העבודה העצום הכרוך בתיק ההנדסה, עבודה שנבחר ציבור שאינו מקבל שכר על עבודתו לא יוכל לשאת על כתפיו לאורך זמן. סיבה נוספת שנמסרה ל"גל גפן" היא חקירת המשטרה המתמקדת בפעילויות הוועדה שבמהלך השנה האחרונה מתלווה אליה עננה בדמות חשד לשחיתות.

אחד מחברי המועצה אמר בבדיחות הדעת: "בשביל לנסוע ליחידת 433 אני צריך לנסוע בכביש 431, לא צריך לעבור דרך העירייה".

במהלך ארבע השנים הראשונות של הקדנציה החולפת החזיק בתיק סגן ראש העיר לשעבר יוסי חממי ואילו בשנה האחרונה, החזיקה בתיק חברת המועצה יפעת מאירוביץ' –יפת. גם היא קיבלה הצעה להמשיך ולהחזיק בתיק וגם היא החליטה לוותר עליו.

השבוע היא אמרה ל"גל גפן": "החזקתי את תיק ההנדסה במשך כמעט שנה, זה תיק עם הרבה מאוד אחריות שלא לשווא חוק תכנון והבנייה הגדיר מראש שהיו"ר יהיה ראש העיר או סגנו. את עבודתי במועצת העיר אני עושה באהבה רבה ובהתנדבות במשך הרבה שעות, אבל זה אחרת כשאתה צריך לשבת ולבדוק תיקים כל היום. עשיתי את זה בצורה ראויה ללא חשש, אבל זה דורש הרבה מאוד שעות עבודה".

 

-אין שינוי בעמדתך שלא להיכנס לקואליציה בשלב זה?

"לא. אם את תיק איכות הסביבה והבריאות לא הציעו לי שזה מה שאני עושה במסגרת העבודה שלי בייעוץ סביבתי, אז מה מצפים שאעשה? לא הגיוני שלא אעשה את התפקיד הזה. אני באה לתרום מזמני ומהידע שלי בהתנדבות, אז לכל הפחות זה צריך להיות בתחום שלי. רשויות מקומיות אחרות משלמות לי על זה ובראשל"צ אני רוצה לתת את זה בחינם".

 

יפעת מאירוביץ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות