n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מסוף אוטובוסים חשמליים יוקם בחולון

מסוף אוטובוסים חשמליים יוקם בחולון

נחתם הסכם בין משרד התחבורה לחברת "דן" על הקמת מסוף אוטובוסים חשמליים על קרקע השייכת לחברה, בעיר חולון

אוטובוס צילום PIXABAY
צילום: PIXABAY

מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים משה בן-זקן ונציגי אגף החשב הכללי במשרד האוצר, חתמו בסוף השבוע האחרון, על הסכם ראשון מסוגו עם חברת "דן".
במסגרת ההסכם, תקים החברה על קרקע שבבעלותה בעיר חולון מסוף תחבורה ציבורית הכולל כ-230 עמדות טעינה לאוטובוסים חשמליים.

בהתאם להסכם, חברת דן תבנה מסוף תחבורה ציבורית הכולל 230 עמדות טעינה לאוטובוסים חשמליים בעלות של כ-200 מיליון שקלים. כאמור, מדובר בחיסכון של מאות מיליוני שקלים מתקציב המדינה ומשרד התחבורה. במסגרת ההסכם תוכל חברת דן לעשות שימוש בקרקע עבור מסחר, דיור ותעסוקה.

מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן: "מדובר בהסכם ראשון מסוגו המסייע במימוש מדיניותה של השרה רגב לחיבוריות וקישוריות ברחבי הארץ. אנחנו מביאים בשורה משמעותית לטובת התחבורה הציבורית בישראל ולמשתמשיה. ההסכם חוסך כסף רב לקופה הציבורית ויתרונותיו מובהקים, בפרט בימים אלו בהם מדינת ישראל נלחמת באויביה ונדרשת להקצאת משאבים רבים לצרכי המלחמה".

החשב הכללי במשרד האוצר, יהלי רוטנברג: "אני מברך על העסקה שהוביל הדיור הממשלתי יחד עם משרד התחבורה אל מול חברת דן. ההסכם שומר על זכויות המדינה לשיפור התשתיות המשמשות לתחבורה ציבורית של מדינת ישראל ולחיסכון כספי ציבור. חשוב לנו לייצר וודאות עסקית לטווח הקצר והארוך על מנת ליצור תשתית ראויה ומשאבי קרקע בבעלות מדינת ישראל לצרכים אלו הכוללים גם עירוב שימושים של מסחר ותעסוקה יחד עם תחבורה ומיקום אסטרטגי במרכז הארץ".

מנכ"ל חברת דן, אופיר קרני: "חברת דן שמובילה את מהפכת התחבורה הציבורית החשמלית בישראל, חתמה עם המדינה על הסכם  תקדימי אשר יאפשר את המשך השימוש בקרקע למטרות הפעלת תחבורה ציבורית ירוקה לצד שמירה על מיצוי פוטנציאל השבחת הקרקע וקידומה על ידי תכנית מרחיבה וחדשה. תוכנית זאת תאפשר בטווח הארוך פרויקט יזמי בעירוב שימושים למגורים, מסחר ותעסוקה, לצד שמירה על תשתית לתחבורה ציבורית חשמלית בתת הקרקע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות