n
דף הבית / בת ים / עמיגור חילקה חבילות מזון לדיירים בבתי גיל הזהב בבת ים

עמיגור חילקה חבילות מזון לדיירים בבתי גיל הזהב בבת ים

עמיגור, חברת הדיור הציבורי של הסוכנות היהודית, חילקה השבוע כ- 2,000 חבילות מזון לדיירים בבתי גיל הזהב ברחבי הארץ וגם בבת ים. סלי המזון מאפשרים לקשישים רבים לקיים את סעודות החג

חבילות מזון צילום עמיגור

עמיגור, חברת הדיור הציבורי של הסוכנות היהודית, חילקה השבוע כ- 2,000 חבילות מזון לכבוד ראש השנה לדיירים בבתי גיל הזהב של החברה ברחבי הארץ, ביניהם, ניצולי שואה.

חבילות המזון חולקו בבתי גיל הזהב בבת ים ובערים נוספות ברחבי הארץ. חבילות המזון כוללות מוצרים מיוחדים לחג כגון דבש, יין, מרק עוף, קפה, שימורים, אורז ועוד. את חבילות המזון חילקו עובדי עמיגור הישר לדירותיהם של הקשישים.

חלוקת חבילות המזון התאפשרה הודות לתרומות הסוכנות היהודית, קרן היסוד ומהפדרציות של צפון אמריקה, ובכך התאפשר לדיירים לחגוג את חגי תשרי בכבוד וברווחה.

חבילות מזון 2 צילום עמיגור

ארז שני, מנכ"ל עמיגור: "חלוקת חבילות המזון מאפשרת לאלפי דיירים קשישים לקיים את ארוחת החג כהלכתה ובלי להצטמצם. אנו מודים לקהילות היהודיות בעולם שנרתמו להקל על דיירי בתי גיל הזהב, בהם גם ניצולי שואה ואזרחים ותיקים. אנחנו מודים לעובדי עמיגור, העושים לילות כימים ומגיעים עם חבילות המזון לכל דלת בבתי גיל הזהב. בהזדמנות זו נאחל שנה טובה לכל עם ישראל."

עמיגור מנהלת 56 בתי גיל זהב במסגרת הדיור הציבורי לקשישים בערים רבות בישראל, ובהם מתגוררים כ-7,000 דיירים שגילם הממוצע למעלה מ-80.

חבילות מזון 1 צילום עמיגור

צילומים: עמיגור

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות