n
דף הבית / בת ים / מי תהיינה הגיבורות החדשות של בת ים?

מי תהיינה הגיבורות החדשות של בת ים?

"הגיבורות שלנו": קול קורא להגשת מועמדות לנשים גיבורות חיל תושבות בת ים, שלוקחות חלק משמעותי במאמץ המלחמתי

קול קורא להגשת מועמדות לנשים גיבורות חיל שלוקחות חלק משמעותי במאמץ המלחמתי1 צילום דוברות עיריית בת ים

עיריית בת-ים בשיתוף מועצת הנשים העירונית ,יוצאות בקול קורא לציבור להמליץ על נשים גיבורות שלקחו חלק פעיל ומשמעותי במאמץ המלחמתי ומזמינה אתכם להמליץ על נשים שאתם מכירים והן מעוררות השראה בעינכם.

השנה הוחלט לייחד את טקס אשת חיל המסורתי בעיר, בעבור גיבורות החיל של בת-ים. נשים לוחמות, תומכות לחימה בעורף ובחזית אשר לקחו חלק בשירות צבאי או פעילות התנדבותית למאמץ הלאומי בימי מלחמת 'חרבות ברזל'.

הקריטריונים להגשת המועמדות הם: תושבת העיר מעל גיל 18 המהווה מקור להשראה בבת-ים, לוחמות ותומכות לחימה בסדיר ובמילואים ,מעוררות השראה בתרומתן למאמץ המלחמתי או לחילופין נשים מקומיות שתרומתם לקהילה ולמאמץ הלאומי בזמן המלחמה, משמעותית ובעלת השפעה בכל התחומים. כמו כן, ניתן להמליץ גם על נשים שאינן בין החיים כיום.

את המועמדות ניתן להגיש עד לתאריך ה- 15.03.2024. בתום קבלת השמות תתכנס וועדה לבחירת הגיבורות הכוללת: נציגות מהרשות, מהקהילה ומארגוני נשים בעיר בת-ים. הנשים שייבחרו יקבלו תעודת הוקרה באירוע מיוחד שיתקיים בהיכל התרבות בחודש מאי.

עיריית בת-ים פועלת רבות לקידום מעמד הנשים והנערות בעיר ומפעילה עשרות תוכניות בעיר כגון: אתנה, להיות נערה, סודקות את תקרת הזכוכית ועוד רבות. אם אתם מכירים דמות מקומית היכנסו והמליצו עליהן לגיבורות החיל של בת-ים:  לחצו כאן

קול קורא להגשת מועמדות לנשים גיבורות חיל שלוקחות חלק משמעותי במאמץ המלחמתי2 צילום דוברות עיריית בת ים

צילומי ארכיון מהטקס שנערך בשנת 2022- דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות