n
דף הבית / בת ים / מוצ"ש סוער עם אלימות ויריות בבת ים

מוצ"ש סוער עם אלימות ויריות בבת ים

שני צעירים נעצרו בחשד שהיכו מפגינים ומספר שעות לאחר מכן, אירוע ירי בטיילת בת ים

אמבולנס 1 טיילת צילום תיעוד מבצעי מדא

במוצאי שבת במהלך מחאה בבת ים, שני חשודים איימו ותקפו את אחד המוחים. לאחר דיווח למשטרה, שוטרי תחנת בת ים בפעולות מהירות איתרו את שני החשודים תושבי בת ים בגילאים 22 ו-32 והביאו אותם לחקירה בתחנה.

על פי עדי ראייה, שני החשודים עצרו את רכבם ליד המפגינים, תלשו שלטי מחאה ואחד מהם היכה באגרוף את אחד המפגינים שיותר מאוחר התברר כי הוא בעלה של חברת מועצת עיריית בת ים, קטי פיאסצקי. הוא גם זה שהגיש את התלונה שהביאה למעצר השניים.

מספר שעות לאחר מכן, התקבל דיווח על אירוע ירי בטיילת בת ים. כוחות משטרה ומד"א, הוקפצו אל הזירה, אך לא אותרו נפגעים. המשטרה פתחה בחקירת האירוע החריג, גבתה עדויות ותבחן את מצלמות האבטחה במקום במטרה להגיע אל היורים. הרקע למקרה, פלילי.

אמבולנס טיילת צילום תיעוד מבצעי מדא

צילומים מטיילת בת ים: תיעוד מבצעי מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. בת יםעיר מסוכנת לא הייתי ממליצה להסתובב בטיילת בת ים אוסף של מופרעים מסתובבים בערב שישי שלא לדבר על האופנועים שטסים באין מפריע . לא נראה פקח או שוטר אחד לאורך הטיילת שבת קודש התפרע כאוות נפשך. בשביל מי ובשביל מה משלמים מיסים . גדלתי בעיר הזאת אני בושה ממה שנעשה ממנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות