n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: עובדי עיריית בת ים עברו השתלמות לחילוץ והצלה בחירום

בת ים: עובדי עיריית בת ים עברו השתלמות לחילוץ והצלה בחירום

במסגרת ההשתלמו, קיימו תרגיל חילוץ בשיתוף עם פיקוד העורף ולמדו לתפעל אירוע במקרה של נפילת טיל או כל מקרה חירום אחר

תרגיל חירום עובדי עירייה חיילים פיקוד העורף צילום דוברות עיריית בת ים
תרגיל פיקוד העורף. צילום ארכיון: דוברות עיריית בת ים

במסגרת היערכות לחירום, שמקדמת העירייה בשיתוף פיקוד העורף וגורמי החירום הלאומיים, הסתיים אתמול (19/5) תרגיל חילוץ. התרגיל התקיים בבסיס צריפין. מטעם העירייה לקחו חלק צוותי סע"ר שכולל 25 עבודות ועובדים מכל מחלקות העירייה.

מטרת התרגיל, שנערך מידי שנה, היא לתרגל ולאמן את צוותי הסיוע הראשוניים בעיר (סע"ר) אשר תפקידם לסייע בחילוץ מהריסות או ממוקדי מפגעים שונים בדקות ראשונות של אירוע ועד הגעתם של כוחות ההצלה.

במקרה של נפילת טיל בעיר, או כל מקרה חירום אחר, הראשונים להגיע ולחלץ הינם אנשי העירייה אשר עברו הכשרה בחילוץ קל. הכשרה זו הינה חלק מתהליכי ההיערכות והמוכנות שמקיימת עיריית בת ים בשיתוף פקע"ר וכוחות הביטחון על מנת להיערך לכל תרחיש שעלול לקרות בחירום. במסגרת זו מקיימת מחלקת הביטחון העירונית תרגולים במוסדות חינוך ובמוסדות הציבור בעיר הכשרות לבעלי תפקידים בשגרה ובחירום.

במקביל לכך מקיים כל העת מרכז השליטה העירוני בהובלת ראש העיר צביקה ברוט ומנכ"לית העירייה הערכות מצב וסקירות יחד עם גורמי המשטרה ופיקוד העורף ממרכז ההפעלה העירוני המשמש לעיתות חירום.

תרגיל חילוץ צילום דוברות עיריית בת ים

צילום: דוברות עיריית בת ים

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות