n
דף הבית / בת ים / בת ים לא תאפשר הכנסת פועלים פלסטיניים

בת ים לא תאפשר הכנסת פועלים פלסטיניים

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט: "גם אם הממשלה תאשר, בשלב זה לא ייכנסו פועלים פלסטיניים לעיר בת ים"

אתר בנייה

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, החליט כי בשלב זה בעקבות המצב הרגיש, הוא לא יאשר הכנסת פועלים פלסטיניים לאתרי הבנייה בעיר, גם אם בממשלה הדבר יאושר. במקביל, תוגברה האבטחה בעיר.

ברוט: "ההיערכות הביטחונית בעיר ממשיכה להיות ברמה גבוהה, ועם סיורים מוגברים של המשטרה, סיירת ביטחון העירונית, השיטור והפיקוח. בנוסף אנו העיר הראשונה שאף מציבה שוטרי יס״מ בתשלום מטעם העיריה ברחבי העיר. נכון לאתמול בערב (שלישי) אין שום התרעה ממוקדת לגבי בת-ים, אך לאור המתיחות הביטחונית הכללית בארץ אנו ממשיכים בפריסה מלאה.

בהתאם לכך, הארכתי בימים האחרונים את האיסור שהוצאתי מתחילת המלחמה, על הכנסת פועלים פלשתינים לעיר. האיסור חל הן על אתרי הבניה והן על אתרי פיתוח אחרים בעיר בהם מתקיימות עבודות תשתית, זאת גם אם הממשלה תאשר בימים הקרובים הכנסת פועלים מהשטחים לישראל.

חשוב לי להגיד: אני יודע שמדובר בהחלטה שעלולה לעכב מעט חלק מן העבודות, בעיקר בפיתוח הפארקים, החלפת המדרכות וריבוד הכבישים במסגרת תכנית חידוש הרחובות שלנו. אך במצב הנוכחי, ובעקבות ההתייעצויות עם המשטרה וגורמי הביטחון הנוספים, אני חושב שיש חשיבות גדולה יותר לתחושת הביטחון של הציבור – גם אם עבודות הפיתוח יימשכו מעט יותר זמן.

האחריות המלאה לכך היא עלי, ואני מתחייב שנעשה הכל להשלים את הפערים בדרכים אחרות ולסיים את העבודות בהקדם האפשרי. ביטחון התושבים שלנו תמיד יהיה מעל כל שיקול אחר."

בנוסף עדכן ברוט כי גם השבוע צפויים להתקיים אימוני תחמושת של הצבא בבסיס מטווח 24, הנמצא סמוך לגבול ראשון לציון ובת-ים. כתוצאה מכך ייתכן ויישמעו מעת לעת קולות נפץ בעיר, במקרה של ירי אמת, תישמע אזעקה כרגיל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות