n
דף הבית / חדשות בת-ים / יום חילופי השלטון בבת ים

יום חילופי השלטון בבת ים

גם השנה לא שברו את המסורת ארוכת השנים וקיימו בעיריית בת ים בשיתוף מועצת הנוער העירונית את יום חילופי השלטון במסגרתה מחליפים בני הנוער בעלי תפקידים בעיר. בני ג'אג'אטי יו"ר מועצת הנוער הנכנס :" תודה לחברי הנהלת ומועצת העיר, על ההשתתפות ביום חשוב ומהותי זה."

צביקה ברוט צילום מחלקת נוער עיריית בת ים
צילום: מחלקת נוער עיריית בת ים

במסגרת יום חילופי השלטון שחל היום (שני), החליפו חברי מועצת הנוער את הנהלת העיר, וכך קיבל יו"ר מועצת הנוער הנכנס, בני ג'אג'אטי את מפתח העיר.
בני הנוער המוכשרים השתתפו בישיבות העירייה השונות ודנו בנושאים החשובים לעיר ביניהם, חינוך, תרבות ומעורבות בקהילה.

יום חילופי שלטון הנוער, הוא מסורת שמתקיימת בעיר כבר למעלה מ-20 שנה! בני נוער תושבי העיר מנהלים את העיר ליום אחד, זו יוזמה של מועצת נוער עירונית המתקיימת מידי שנה, במסגרתה מחליפים בני הנוער בעלי תפקידים בעיר החל מראש העירייה, מנהלים בכירים בעירייה ועוד. המטרה לקיים דיאלוג בין בני הנוער לבין מקבלי ההחלטות בנושאים מהותיים באמצעות למידה מקרוב של בעלי התפקידים השונים בעיר.

ליאור ליזה מלול, יושבת ראש מועצת הנוער העירונית: "יום חילופי שילטון לדעתי אחד הימים החשובים ביותר לנוער ולבכירי העיר משום שזהו יום שכולו מוקדש לנוער ולצרכיו. יותר מנהנתי לקחת חלק ולהחליף את מקומו של ראש העיר ולהילחם למען הנוער. בנוסף חבריי במועצה העירונית פעלו בצורה מדהימה ובוגרת , נהנו ופעלו יחד עם הבכיר אשר שובץ להם להחליפו. יום משמעותי ומלמד מאוד ואני מצפה לדברים גדולים לקרות בעקבותיו!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות