n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / בחולון מטפחים את ספורטאי העתיד של ישראל

בחולון מטפחים את ספורטאי העתיד של ישראל

חולון הפכה השבוע לעיר הראשונה בישראל המארחת השנה את פעילות מעגלי איתור והכוונה המופעלת על ידי התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל. תחומי הספורט אותם בחרה לקדם בשיתוף עם עיריית חולון, הם: אתלטיקה קלה, כדורסל וכדוריד.

תלמידים יום ספורט צילום Anastasia Shub
צילום: Anastasia Shub

בתחילת השבוע הגיעו כ-1200 תלמידי ותלמידות כיתות ד' בעיר, להפניניג ספורט שכלל תחנות ממגוון ענפים, דרכם ניתן לבחון בקרב התלמידים/ות מספר יכולות בניהם קואורדינציה, זריזות, מהירות, יכולת טיפול בכדור ועוד, כל זאת במטרה לקדם תלמידים/ות בספורט, ללמד ולהטמיע הרגלי אורח חיים בריא, ולאתר את אלו להם כשרון ייחודי בתחומי האתלטיקה הקלה, כדורסל וכדוריד ולטפחם.

בנות תלמידות כיתה צילום התאחדות הספורט לבתי הספר (1)

צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

מעגלי איתור והכוונה של התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל מיועדים לתלמידים בגיל יסודי, ומייצרים הזדמנות שווה לכלל התלמידות והתלמידים למצוא את הפוטנציאל הספורטיבי שלהם, תוך עידוד לשמירת אורך חיים פעיל ובריא ומתוך רצון לפתח לכוון ולהפנות לפעילויות הספורט המובילות בעיר, השנה בחר אגף הספורט והחינוך הגופני של עיריית חולון לקדם את תחומי האתלטיקה הקלה, הכדורסל והכדוריד.

בנות תלמידות צילום התאחדות הספורט לבתי הספר (2)

צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

מאתרים חיצוניים מאיגודי הספורט השונים היו אלו אשר צפו בפעילות וזיהו את התלמידים/ות בעלי כשרון ייחודי ופוטנציאל. כל ילד וילדה זכו לפעילות ספורטיבית של כשעה, כאשר בתום הפעילות ישלחו להורי התלמידים מכתבים בהם תודגש חשיבות הפעילות הגופנית ואורח חיים בריא. התלמידים/ות אותם זיהו הבוחנים כבעלי פוטנציאל לתחום ספורט מסווים יוסיפו המלצה במכתב אשר ישלח להוריהם.

יום ספורט 1 תלמידים צילום Anastasia Shub

צילום: Anastasia Shub

יורם כהן, מנהל מקצועי ומנהל היחידה לטיפוח ספורטאים צעירים מצטיינים בהתאחדות הספורט לבתי הספר בישראל: "בזכות פעילות מעגלי איתור והכוונה אנו בהתאחדות הספורט לבתי הספר בישראל מאפשרים לכלל התלמידות והתלמידים לחוות פעילות מהנה אשר תסייע לכוונם/ן לפעילות גופנית המתאימה להם/ן, כל זאת מתוך מטרה לצרוך פעילות גופנית כחלק מאורח חיים פעיל ובריא.

בנוסף, באמצעות פעילות זו אנו יכולים לסייע לעיריות ולבתי הספר ברחבי הארץ, בסיוע של מומחים/ות מענפי ספורט שונים לכוון ולהמליץ  לתלמידים/ות לבחור בפעילות המתאימה להם/ן יותר. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לעיריית חולון, אשר בחרה לפתוח את פעילות הספורט השנתית והנה העיר הראשונה להרים את הכפפה השנה".

יום ספורט תלמידים צילום Anastasia Shub

צילום Anastasia Shub

עצמון קצב,  מנהל אגף הספורט והחינוך הגופני, עיריית חולון: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל ושמחים להיות העיר הראשונה לשנת לימודים זו, המקיימת את פעילות מעגלי איתור והכוונה של ההתאחדות.

כידוע ספורט וחינוך גופני הנם הכרח לחיים בריאים ואנו בעירייה שמים דגש על הטמעת הרגלים אלו כבר בגילאי בית הספר היסודי. בנוסף, אנו מחוייבים להצטיינות בספורט ולמציאת ספורטאי ואלופי העתיד כאן בעירנו."

     תלמידים ספורט צילום Anastasia Shub

צילום: Anastasia Shub

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות