n
דף הבית / בת ים / חשודים בתקיפה בצפון, נעצרו בדירת מסתור בבת ים

חשודים בתקיפה בצפון, נעצרו בדירת מסתור בבת ים

בתום מצוד של שבוע ימים, שוטרי מחוז צפון עצרו חשודים שתקפו משפחה על רקע בריונות בכביש בעיר טבריה אחרי שנתפסו בדירת מסתור בבת ים

תקיפה צילום דוברות משטרת ישראל

בתאריך 30/08/23 התקבלה במשטרת ישראל תלונה ממשפחה שנסעה בעיר טבריה והותקפה בידי מספר צעירים על רקע בריונות בכביש תוך שהתוקף משתמש במוט ברזל.

זמן קצר לאחר האירוע תפסו שוטרי המחוז הצפוני את הרכב החשוד ועצרו את בעליו ששוחרר לאחר מספר ימים על ידי בית המשפט. ביום שישי האחרון בשעות הלילה, בתום מצוד של שבוע ימים ותוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת נעצרו החשודים המרכזיים בדירת מסתור בעיר בת ים.

השניים בני 19 ו-24 תושבי טבריה, הובאו בפני בית משפט השלום בטבריה שנענה לבקשת המשטרה והאריך את מעצר החשודים להמשך החקירה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל מגלה אפס סובלנות לעבירות בריונות ואלימות מכל סוג שהוא המופנות כנגד אזרחים ופועלת במהירות ונחישות כנגד כל גילויי האלימות במטרה להביא את אותם עבריינים לדין."

מעצר צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות