n
דף הבית / בת ים / בת ים: פורסמה תוכנית "שער יוספטל"

בת ים: פורסמה תוכנית "שער יוספטל"

תוכנית שער יוספטל בבת-ים הופקדה ופורסמה ותכלול אלפי יחידות דיור, מאות אלפי מ"ר לתעסוקה מגדלים שיגיעו לקומה 59 ומסחר

הדמיה המהפך הגדול2 – לוג ניהול פרויקטים והפלטפורמה העירונית

פרויקט הענק החדש בכניסה לעיר בת-ים ממחלף יוספטל, משתרע על כ60 דונמים ומציע פינוי של 490 יחידות דיור על דופן האיילון והקמה של 1,175 יחידות דיור וכ-170 אלף מ"ר לתעסוקה.

הבינוי כולל מבנים מעורבי שימושים, שיכללו שילוב של בנייה מרקמית ומגדלים שיגיעו ל59 קומות. כמו כן, כולל המתחם שטחים ציבוריים איכותיים, הן ברמה המטרופולינית והעירונית, והן בעבור תושבי השכונה.

התוכנית גם כוללת שימור ייחודי  של מבנה "האונייה" האייקוני בכניסה לעיר, שיקבל זכויות בנייה ויוסב למבנה תעסוקה ומסחר, מעל כיכר עירונית.

התוכנית ביוזמת עיריית בתים והרשות להתחדשות עירונית ממנפת את יתרונות המיקום האסטרטגי על מחלף יוספטל ובצמידות לתחנות רכבת ישראל, הקו האדום של הרכבת הקלה, קוM3  של המטרו ונתיבי התחבורה הציבוריים שמוקמים בעיר בימים אלו.

בעיריית בת ים מוסיפים כי התכנית כוללת תמהיל מגוון של יחידות דיור, לרבות אפשרות ל"דיוריות" עבור הדירות הקיימות, על מנת להרחיב את סל הכלים החברתי לטובת התושבים הקיימים.

ראש העיר צביקה ברוט: "מדובר בצעד נוסף במהפכה שעוברת בת-ים עם תנופת הקידום חסרת התקדים בשנים האחרונות. התוכנית  תוסיף למעלה מאלף יחידות דיור ותיתן מענה נרחב לתושבי האזור כולו. מדובר בבשורה של ממש שתביא לשדרוג משמעותי"

הדמיה המהפך הגדול1 – לוג ניהול פרויקטים והפלטפורמה העירונית

הדמיות: לוג ניהול פרויקטים והפלטפורמה העירונית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות