n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: סיוט מתחת לבית

בת ים: סיוט מתחת לבית

תחנת אוטובוס שהוזזה בעקבות עבודות הרכבת בעיר, ממררת את החיים לדיירי בניין אחד שנמצאים כבר מספר חודשים בתוך זוהמה ומפחדים לצאת מהבית בחשיכה

5
צילומים - פרטי

אם לא די בעבודות הרכבת הקלה המשבשות את חיי התושבים כבר מספר שנים, דיירי הבניין בשדרות העצמאות 34 גילו לפני מספר שבועות מטרד חדש בחסות העבודות: תחנת אוטובוס הממררת להם את החיים או אם לדייק, הממתינים לאוטובוס שהפכו את הבניין לסוג של משתנה, כך לדברי הדיירים.

הם מנצלים את העובדה שהתחנה החדשה שהוקמה בין לילה מתחת לבניין, צמודה לכניסה מוצלת ונוחה ועד שהאוטובוס שלהם מגיע, נכנסים אל תחומי הבניין, עושים את צרכיהם ולא רק. הדיירים המיואשים פנו מספר פעמים אל עיריית בת ים ולדבריהם נתקלו באטימות במקרה הטוב ובתשובות מזלזלות במקרה הגרוע.

מספרת לנו אחת מדיירות הבניין: "הבניין הזה בן 30 שנה ומעולם לא הייתה כאן תחנת אוטובוס. בעקבות העבודות הציבו כאן תחנה והודיעו לנו שהיא זמנית עד להפעלת הרכבת. מאז הנחת התחנה, היא הפכה למטרד עבור דיירי הבניין.

אם לא די ברעש האוטובוסים והפיח שנכנס לנו אל הבתים, אלו שמחכים לאוטובוס נכנסים אלינו לבניין ולחדר הזבל, משתינים, מלכלכים ופשוט הפכו את החיים בבניין לסיוט אחד גדול. הם הפכו את הבניין שלנו לשירותים ציבוריים.

4

יש בבניין אנשים נכים שלא מצליחים לישון בלילה בגלל רעש שעושים כאן אנשים צעירים באמצע הלילה, הם יושבים בתחנה, דופקים עליה, קופצים לנו על הגדר ומשם לחצר ופשוט עושים טרור. הבת שלי, סטודנטית, מפחדת לחזור הביתה בשעות החשיכה כי יושבים שיכורים ונרקומנים מתחת לכניסה ואני בעצמי מפחדת לרדת וללוות אותה.

2

פנינו מספר פעמים לראש העיר שכמובן אי אפשר להשיג אותו, אז הוא שלח נציגים "נחמדים" שהגיעו ועשו טובה שהם בכלל מקשיבים. כשהשיחה קצת התחממה, הם איימו שיעזבו ופשוט נתנו לנו תשובה של 'אין מה לעשות, זה המצב'. אנחנו לא מוכנים להתרגל למצב נוראי כזה ומרגישים חסרי אונים"

3

מחברת נת"ע אשר בונה את הרכבת הקלה נמסר בתגובה: "עניין מיקום תחנות האוטובוסים לא תחת אחריותנו"

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "עיריית בת ים הגבירה את הניקיון בכל שעות היממה באזור וכמו כן גם את האכיפה בכדי לתת מענה לתושבי האזור"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות