דף הבית / חדשות העיר / "ערב שכולו טוב"

"ערב שכולו טוב"

מי ליאור

האירוע אורגן על ידי קבוצת מהל"ב (מנהיגות הורים לילדים ובוגרים עם מוגבלויות בראשון לציון) הפועלת במחלקה לעבודה סוציאלית בקהילה במינהל לשילוב חברתי בשיתוף אגף הנוער והצעירים. הפקת האירוע התבססה על גיוס אנשים טובים אשר הגיעו בהתנדבות. בערב זה, האמהות נהנו ממגוון טיפולים אישיים בתחומים שונים: דמיון מודרך, מדיטציה, עיצוב שיער, איפור, מיסטיקה, נומרולוגיה, מניקור, עיסויים ועוד. לאירוע הגיע בהתנדבות גם ערן שחר, שפיתח ומלמד את מודל ההתלהבות, והרצאתו הייתה מופע מלהיב ומלא הומור שהעניק השראה לכל.
סיגלית סרן, חברת מהל"ב: "כשישבנו וחשבנו, קבוצת מהל"ב מה טיבה של הפעילות שנקיים ביום המעשים הטובים, החלטנו שהפעם נקדיש ערב אחד עבור האמהות שנמצאות מדי יום במרכז הפעילויות המשפחתיות ומתמקדות כל העת בשיפור איכות החיים של ילדיהם, להפיק עבורן ערב שכולו רגע של הפוגה, פינוק קל, ערב אחד של כיף והנאה".
מירי חביב, חברת מהל"ב: "אני רוצה להודות לכל 80 המטפלים ואנשי המקצוע שהגיעו לתת מזמנם, מעצמם ומיכולתם, והקדישו ממרצם לאימהות במסירות ובאהבה. לאימהות חולקו בסוף הערב, עוגות ביתיות, מעשה ידיהם להתפאר של ועד הורי בית ספר רמז, בשיתוף עם הורי חטיבת טביב ותלמידי, מורי והנהלת בי"ס "בני ארזים", שחברו יחד בעשייה משותפת של טוב".
מוטי עגמי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק המינהל לשילוב חברתי: "נדהמתי לראות את ההירתמות של תושבי העיר, בעלי עסקים קטנים, שלאחר יום עבודה באו ותרמו מזמנם למען אותן אימהות לילדים עם מוגבלויות, אשר זקוקות לרגע של פנאי. אני שמח שיכולנו להעניק ולו במעט לאותן אימהות חזקות את ההפוגה המגיעה להן".

קבוצת מהל"ב, מורכבת מאבות ואמהות לילדים ובוגרים עם מגוון של מוגבלויות. לפניות והרשמה לאירועים הבאים:[email protected] , בפייסבוק: מהל"ב – מנהיגות הורים לילדים ובוגרים עם מוגבלויות בראשון לציון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות