n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / זהר בלום גייס תרומה של 100,000$ לרכישת אמבולנס ראשון של איחוד הצלה ברחובות

זהר בלום גייס תרומה של 100,000$ לרכישת אמבולנס ראשון של איחוד הצלה ברחובות

WhatsApp Image 2023-11-10 at 14.19.01 (1)

סניף איחוד הצלה ברחובות הפועל באמצעות 200 מתנדבות ומתנדבים וביניהם: רופאים, פרמדיקים וחובשים, יקבל בשבוע הבא חיזוק משמעותי לפעילותו עם אמבולנס מבצעי קבוע ראשון שיפעל לטובת תושבות ותושבי העיר.

רכישת האמבולנס התאפשרה בזכות פעילותו של זהר בלום, מ״מ ראש העיר שגייס תרומה מיוחדת בסכום של 100,000$ מפדרציית מיניאפוליס בארה״ב.

עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" ברצועת עזה, מתנדבי איחוד והצלה התמקמו בשטחי הכינוס ברחבי דרום הארץ וריכזו את מיטב הציוד והכוחות להצלת חיים באזור העוטף.

בעקבות הלחימה המתמשכת, מ"מ ראש העיר, זהר בלום, פנה ליוני רוטנברג, יו"ר סניף איחוד והצלה ברחובות בשאלה על החוסרים עבור סניף איחוד הצלה בעיר רחובות.

מתוך ההבנה שיש צורך דחוף באמבולנס מבצעי שמצויד בציוד מציל חיים, בלום מיד נרתם למשימה ופנה לידידיו בפדרציית מיניאפוליס בארה״ב בבקשה לתרומה ייעודית לרכישת אמבולנס.

תוך שבוע, התרומה הגיעה לייעדה יחד עם האמבולנס שמכיל את הציוד הרפואי הבסיסי והמתקדם שיאפשר לאנשי המקצוע להעניק את טיפול מציל חיים ולהגיש עזרה ראשונה לחולים ופצועים.

בעוד שבוע, האמבולנס יהפוך לרכב סיוע מבצעי כך שהם יוכלו לעזור לכולם תוך כדי לחימה וכמובן גם בשגרה.

זהר בלום, מ"מ ראש העיר: "אני רוצה להודות לחבריי מפדרציית מיניאפוליס והסוכנות היהודית על תרומתם הנדיבה ולאיחוד והצלה שנרתמים, כל פעם מחדש, להגיש סיוע והצלה בחינם לטובת תושבות ותושבי רחובות בפרט ואזרחי מדינת ישראל ככלל. פעילות הארגון הנפלא הזה מהווה דוגמה ומופת להתנהלות האזרחית המדהימה של עם ישראל. אני שמח שהצלחתי לסייע ברכישת אמבולנס מציל חיים ומברך את יוני, הסניף שלו ואת 200 המתנדבות והמתנדבים של הארגון שמטרתם היחידה היא הצלת חיים".

יוני רוטנברג, יו"ר סניף איחוד הצלה ברחובות: "בשעה טובה ומוצלחת יש לסניף רחובות של ארגון איחוד ההצלה אמבולנס לטובת תושבי העיר. תודה ענקית מגיעה למ"מ ראש העיר, זהר בלום והחברים היקרים מפדרציית מיניאפוליס על התרומה המשמעותית שבזכותה חיים רבים ינצלו ברחובות והסביבה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות