n
דף הבית / בת ים / הידיעה שהבהילה את תושבי בת ים

הידיעה שהבהילה את תושבי בת ים

דיווחים שיקריים על גבר חמוש המסתובב ברחובות העיר בת ים, גרמו לבהלה גדולה עד שיצאה הבהרה כי מדובר ב"פייק ניוז". ראש העיר, מעדכן על ההיערכות למקרה של לחימה בצפון

חמל כוחות ביטחון צילום דוברות עיריית בת ים

אתמול (ראשון) בשעות אחר הצהריים והערב, החלו להתפשט שמועות על כך שברחובות בת ים מסתובב גבר חשוד חמוש שמטרתו לבצע פיגוע. כוחות המשטרה והביטחון הפועלים בעיר, מיהרו לבדוק את האירוע שהתברר כלא נכון. ה"חשוד" היה אזרח ישראלי תושב חולון ששוחרר כשהתבררה הטעות.

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, הוציא עדכון לתושבים בדבר ההיערכות הביטחונית בעיר, למקרה של מלחמה בצפון המדינה.

צביקה ברוט: "במסגרת ההיערכות הנרחבת שלנו לאפשרות של פתיחת חזית צפונית, קיימנו ישיבת מקיפה עם הצבא, פיקוד העורף וכיבוי אש. בת-ים נחשבת על ידי פיקוד העורף כמי שמובילה את ההיערכות ברמה המקיפה ביותר מבין ערי גוש דן, הן מבחינת רכש של ציוד מתאים, איתור חניונים ואתרים לשהות בזמן חירום, התמודדות עם הפסקות חשמל, ופתרונות נוספים לתרחישי קיצון.

בקרוב נפרסם את ההנחיות שעל הציבור להכיר, אך חשוב להדגיש שאין שום מידע נקודתי בשלב זה לגבי אפשרות שכזו. אנו נערכים ליתר ביטחון, ומקווים שבכל זאת לא יהיה בכך צורך. יהיה אשר יהיה, אנו נדע להתמודד עם כל תרחיש במקצועיות, ברוגע, ללא בהלה, אך עם הרבה ערבות הדדית ואורך נשימה."

חמל צביקה ברוט צילום דוברות עיריית בת ים

ראש העיר צביקה ברוט, וראשי כוחות הביטחון, בחמ"ל העירוני. צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות