n
דף הבית / בת ים / בת ים: למעלה מארבעים אחוזים מהילדים, הגיעו אל גני הילדים

בת ים: למעלה מארבעים אחוזים מהילדים, הגיעו אל גני הילדים

בתי הספר ברחבי העיר חזרו לפעילות אשר לוותה באבטחה מוגברת4 צילום דוברות עיריית בת ים

היום, 25.10, נפתחו 35 מוסדות חינוך בעיר אשר קיימו פעילויות מצומצמות שכללה מספר קטן של ילדים בכל פעם שלוו באבטחה מוגברת ובתיאום מלאה עם קציני הביטחון של העירייה, המשטרה וצה״ל והתקיימו בסמוך למרחבים מוגנים.

בתי הספר ברחבי העיר חזרו לפעילות אשר לוותה באבטחה מוגברת1 צילום דוברות עיריית בת ים

למרות שפיקוד העורף הודיע שניתן להחזיר את מערכת החינוך לפעילות מלאה ושגרתית, בבת-ים ממשיכים לפעול בימים הקרובים במתכונת שגרת החירום ליתר ביטחון, אך מזכירים כי הפעילויות החינוכיות מיועדות רק להורים שמעוניינים בכך, ואינן חובה. בהתאם לכך, כל מנהל ומנהלת הודיעו להורים מה יהיה אופי הפעילות ולאילו כיתות הן מיועדות בכל יום.

במקביל, תימשך הפעילות בגני הילדים ובחינוך המיוחד כפי שהיה בימים האחרונים. עם חזרת הפעילות נרשמה היענות גבוהה יחסית בגני הילדים, אליהם הגיעו 41% מהילדים. בחינוך המיוחד הגיעו כ-65%

בתי הספר ברחבי העיר חזרו לפעילות אשר לוותה באבטחה מוגברת2 צילום דוברות עיריית בת ים

ראש העיר, צביקה ברוט: "אנחנו נערכים למערכה ארוכה ולכן חייבים לאפשר לכל ההורים את זכות הבחירה: מי שחושש יכול עדיין להשאיר את הילדים בבית, אבל מי שכן רוצה לאפשר לילדים מעט שגרה יוכל לשלוח אותם לבתי הספר במתכונת מצומצמת ובטוחה. כבר ביום הראשון הגיעו כ-35 אחוזים מהילדים וזה הרבה מעל המצופה. אני מבקש להודות לוועד ההורים העירוני וכמובן לצוותים החינוכיים שלנו, שימשיכו לעשות הכל כדי לוודא שהילדים שלנו יעברו את התקופה הזו בצורה הבטוחה ביותר והטובה ביותר גם פיזית וגם רגשית״.

בתי הספר ברחבי העיר חזרו לפעילות אשר לוותה באבטחה מוגברת3 צילום דוברות עיריית בת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-02 at 14.02.07_4d2b17e4

חנות עלתה באש בבת ים

תפריט נגישות