דף הבית / כללי / כמו שדרבי צריך להיות

כמו שדרבי צריך להיות

אוהדי הכדוריד בראשון לציון ובארץ בכלל, לא היו יכולים לבקש דרבי חם וטעון יותר מזה ששוחק בערב סוכות. הפועל, הגיעה למשחק עם סגל שחסר את המקשר יותם טל, ואת הזר דושאן צ'ליצ'ה שהספיק לקבל הודעת שחרור עקב בעיות לב מהן הוא סובל.
זה לא מנע מחניכיו של מימון, להיראות מצוין במשך כל המשחק, ולהרגיש מאוכזבים ובצדק מתוצאת הסיום 23:23. מכבי פתחה טוב יותר, הרבה בזכות יכולת טובה של אקס הפועל- שי הרשקוביץ, ועלתה ליתרון של שני שערים. הפועל לא ויתרה לרגע, העבירה הילוך גם בהגנה וגם בהתקפה, השוותה את התוצאה ובתוך זמן קצר גם לקחה את היתרון. אלימלך עצר פנדל, הפועל המשיכה לרוץ, ולמחצית ירדה ביתרון מבטיח של חמישה שערים 15:10
המחצית השנייה החלה עם מעט כדוריד והרבה עצבים. עידו לביא, ביצע עבירה גסה על רם טוקרניץ' שאיבד את סבלנותו ודחף את לביא על הפרקט. האווירה בבית מכבי התחממה מהר מאוד, השופטים נקראו להפריד בין השחקנים ובסופו של דבר הורחק לביא לשתי דקות על העבירה שביצע, ואילו טוקרניץ "זכה" בכרטיס אדום ישיר, ואחרי ויכוח עם השופטים, ראה גם את הכרטיס הכחול שאומר שהוא יוזמן לוועדת משמעת וצפוי לעונש השעייה.
האווירה לא נרגעה והמשחק המשיך להיות טעון ואגרסיבי, כשהפועל סובלת מנחיתות מספרית בגלל הרחקות רבות לשתי דקות של שחקניה. בדקה ה- 43, הורחק עוז חממי, אחרי שיצא לשתי דקות בפעם השלישית במשחק. את הבלגאן בשורות האדומים, מכבי ניצלה בשביל לצמצם את ההפרש. עשר דקות לסיום, הרחקה נוספת, שלישי במספר ושנייה למכבי, כשאיוון קראציץ ראה את הכרטיס האדום, גם הוא כמו חממי של הפועל, אחרי הרחקה שלישית. מכבי המשיכה בשלה, וארבע דקות לסיום, איזנה את התוצאה ל- 22:22. גררה החזיר את היתרון לאדומים, אך הקפטן הצהוב- יובל נאמן, כבש את השער האחרון במשחק שתי דקות לסיום. לשתי הקבוצות הייתה עוד הזדמנות להכריע את המשחק, אך שתיהן פיספסו וסיימו את המשחק עייפים, עצבניים, ועם חלוקת נקודות ממנה דווקא האורחת והאנדרדוג- הפועל ראשון לציון, צריכה להרגיש מקופחת.
כבשו למכבי ראשל"צ: עומר גרא 6, איוון קראצ'יץ' 5, לואיסיפה 4, שי הרשקוביץ, יוני רוזנטל ויואב נאמן 2 כל אחד, דניאל פרידמן ורם טורקניץ 1 כל אחד. ראדבויה ריסטנוביץ' סיים עם 7 עצירות, אלדר שיקלושי עם 6.
כבשו להפועל ראשל"צ: אבישי סמולר 6, מיסלב ננאדיץ' ויובל גררה 5 כל אחד, דניאל שקלים, עוז חממי וגיא כהן 2 כל אחד, רותם בר 1. פדז'ה דיאנוביץ' סיים עם 10 עצירות, מושיקו אלימלך עם 2.
מאמן מכבי ראשל"צ, סער פרנקל: "בגדול, לא הגיע לנו לנצח. רצינו לשחק יותר טוב. אם חפרנו לעצמנו בור כזה במחצית הראשונה, טוב שסיימנו בתיקו. היה הבדל גדול בין המחציות."
מאמן הפועל ראשל"צ, עידן מימון: "אני מוריד את הכובע בפני השחקנים שלי. אני גאה בהם. הקבוצה שלנו תלך ותשתפר. אנחנו נשלים את הסגל, ואני פשוט גאה. אמוציות היו בשני הצדדים. היו פה כמה החלטות ואצטרך לראות את המשחק, אבל זה לא משנה. שיחקנו עם הלב, ועם הנשמה, ויש תוצאות. אני בהחלט מרוצה. אף אחד לא נתן לנו סיכוי לפני המשחק, והתמודדנו מול מכבי ראשל"צ בהרכב מלא. בהחלט יש לנו עם מה לעבוד".
הפועל, השיגה שני ניצחונות ראשונים אחרי הדרבי- בבית על האשדוד 27:24, ובנס ציונה 30:23, ולאחר ארבעה מחזורים היא מדורגת רביעית. הליגה יצאה לפגרת נבחרת, והפועל תצא ביום שישי למשחק חוץ באשדוד.
עידן מימון צירף לסגל שלו, זר חדש- הענק יוסיפ שנדראק בן ה- 30, המתנשא לגובה של 2.09 מטרים. ברזומה שלו, מספר שנים בקבוצת זאגרב, עימה זכה בתארים רבים, הוא כבש 18 שערים בליגת האלופות ונחשב לשחקן הגבוה ביותר ששיחק בישראל.

דרבי חם- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
מימון מתדרך את שחקניו בדרבי- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
הענק שאנדרק באימון- צילום הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות