n
דף הבית / בת ים / בקרוב: רכבים שיתופיים בבת ים

בקרוב: רכבים שיתופיים בבת ים

ראש העיר צביקה ברוט מעדכן כי ממש בתוך מספר שבועות, רכבים שיתופיים ראשונים, יחלו להתמקם ברחבי העיר לשירות התושבים

מכוניות חונות צילום PIXABAY
צילום: PIXABAY

גם בת ים מצטרפת למועדון הרכבים השיתופיים וכבר בעוד מספר שבועות יחלו לפעול בעיר מספר חברות אשר יתנו את השירות במחיר שווה לכל נפש.

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט: "מזל טוב! בשורת הרכבים השיתופיים מגיעה לבת-ים! לצד שבילי האופניים והחניונים התת-קרקעיים המתוכננים, עבדנו בשנתיים האחרונות כדי להכניס לעיר כלי רכב שיתופיים כמו בערים גדולות אחרות בארץ ובעולם.

החברות שנבחרו במכרז, יחלו בקרוב לפזר כלי רכב בנקודות שונות בעיר – ותושבי העיר יוכלו להשתמש בהן מתי שיירצו. השירות יהיה זמין 24/7. הרכב ייפתח ויינעל באמצעות אפליקציה, והתשלום יהיה לפי שעת שימוש. זול יותר, חסכוני יותר, וירוק יותר.

המכוניות הראשונות ייפרסו בעיר כבר בשבועות הקרובים, והמיקומים שלהם יפורסמו באתר העירייה."

סעו בזהירות!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. מה שטוית האלה מה עם נהגי מוניות של בת ים לא מספיק דחפתם לנו מוניות שירות ורכבת שלא זזה כל נסיעה כאילו טיול מה עכשיו לא נעבוד בכלל ככה ראש העיר דואג לתחנות מוניות בעיר שלו אז הנהגי מוניות ירדו מהבחירות מצידנו שלא יהיה ראש עיר אותו דהר עם או בלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-02 at 14.02.07_4d2b17e4

חנות עלתה באש בבת ים

תפריט נגישות