n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: עו"ד עדי מוטולה-ספיר הודיעה על סיום עבודתה בהל"ר

רחובות: עו"ד עדי מוטולה-ספיר הודיעה על סיום עבודתה בהל"ר

עו״ד עדי מוטולה ספיר סמנכ״ל הלר
עו״ד עדי מוטולה ספיר סמנכ״ל הלר
צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

סמנכ"ל פיתוח עסקי בהל"ר, עו"ד עדי מוטולה ספיר, הודיעה בימים אלה למנכ"ל החברה, ניסים סלמן, על סיום עבודתה בהל"ר. עו"ד מוטולה ספיר נבחרה לתפקידה במסגרת וועדת איתור לפני כארבע שנים, והיא עתידה לחזור למגזר הפרטי.
מוטולה-ספיר היא בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני בגאוגרפיה ותכנון סביבה מאוניברסיטת בר אילן והיא הייתה הראשונה לאייש את משרת הפיתוח העסקי בחברה. חלק משמעותי מתפקידה היה לפעול למימוש התוכנית האסטרטגית של ראש העיר לפיתוח אזורי התעסוקה בעיר, ובמסגרת זו הקימה את מנהלת העסקים והיזמות העירונית שנתנה מענה לאזורי התעסוקה בעיר.

מוטולה ספיר פעלה רבות להסרת חסמים עבור מיזמים וחברות במרחב העסקי. בין עשרות המהלכים שיזמה: הפעלת האקסלרטור הראשון בארץ לעסקים קטנים ובינוניים במהלך תקופת הקורונה, הקמת פורום הקיימות וסביבה של חברות בפארק המדע, קידום שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות כמו FACEBOOK ו WAZE לרווחת העסקים וכן פעלה לחיבור בין בעלי עניין, משקיעים וקרנות.

חלק משמעותי מתפקידה של מוטולה ספיר היה בתחום ההתחדשות העירונית, והיא פעלה על מנת לקדם תהליכי התחדשות עירונית במתחמים ישנים בעיר בשיתוף פעולה עם התושבים, בצוותא עם חבר המועצה גיא צור. במסגרת תפקידה ניהלה תהליכי התחדשות עירונית בשלוש שכונות במקביל – מילצ'ן, נווה מרמורק ומתחם האצ"ל- שהיה תקוע שנים רבות טרם הטיפול.

מוטולה-ספיר אף פעלה רבות לקידום החדשנות במסגרת העשייה המוניציפלית והקימה את מועדון החדשנות INNOVISION בצוותא עם מחזיקת תיק אסטרטגיה וחדשנות, חברת המועצה איטל בציר אלשיך. מוטולה ספיר הייתה שותפה משמעותית בייזום והקמת נכסים מסחריים מניבים ומשיכת חברות אל אזורי התעסוקה בעיר ופעלה לשימורן של חברות בעיר. במסגרת ניהולה ואחריותה של מוטולה ספיר קודמו פרויקטים מתחום ההתייעלות האנרגטית אשר הביאו לחסכון בהוצאות, והעלו את רמת ואיכות השרות לתושבים תוך יצירת הכנסות ובהם: פרויקט החלפת תאורת הרחוב לתאורת לד, הצבת פאנלים סולאריים על גבי מבני ציבור בהיקף של 1.7 מגהוואט והובילה את הפרויקט המסמן את תחילת עידן מהפכת הרכבים החשמליים: הצבת עמדות ציבוריות לטעינת רכבים חשמליים. עדי הייתה בין הראשונים לזהות את הצורך בניהול מתמחה של סגמנט האנרגיה העירוני ואף יזמה את תהליך בחינת הקמת תאגיד אנרגיה עירוני- מודל אליו נשאו עיניים רשויות רבות.

רחמים מלול, ראש העיר: "עדי הובילה את הפיתוח העסקי בהל"ר ומנהלת העסקים והיזמות בכישרון רב תוך פרואקטיביות ונקיטת יוזמה בקידום פרויקטים ותהליכים רבים. פעילותה הותירה חותם משמעותי בהל"ר, ואני מאחל לה בהצלחה גדולה בהמשך הדרך."
ניסים סלמן, מנכ"ל הלר: "עדי הינה שותפה מלאה לאבולוציה המשמעותית בהל"ר בשנים האחרונות והיא רשמה הישגים רבים בתחומי אחריותה. עיריית רחובות והל"ר נהנו במשיך כ- 4 שנים מכשרונה וניסיונה בפעילות ויזמות רבה. אני בטוח שהתחנה הבאה בקריירה שלה תהיה מוצלחת.

עו"ד עדי מוטולה ספיר: "הייתה לי הזכות להיות שותפה לדרך ולממש את חזונם של ראש העיר ומנכ"ל הל"ר. ביחד הובלנו את הפיתוח העסקי העירוני ביד רמה וקידמנו פרויקטים יזמיים וכלכליים מגוונים לרווחת התושבים והעסקים.
אני מסיימת את התפקיד בסיפוק רב. משימות רבות הושלמו בהצלחה ובחלקם האחר החריש בקרקע נעשה, נכנס לתודעת הערך ויאפשר המשך עשייה פורה. אני מודה לחברי המועצה עמם עבדתי רבות: סגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ', גיא צור, אבי קינד ואיטל בציר אלשיך. וכן לעובדי עיריית רחובות והל"ר שהיו שותפים מעולים לעשייה. תודתי הנוספת לראש העיר ומנכ"ל הל"ר, אנשי ספרא וסייפא שהאמינו בי ואפשרו לי להוביל מהלכים פורצי דרך, תחת כהונתם, בתקופה משמעותית של תנופת פיתוח עירונית חסרת תקדים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מחלקים תווי שי למשפחות נזקקות

רגע לפני חג פסח: עיריית רחובות השלימה את מבצע 'קמחא דפסחא'

תפריט נגישות