n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / ״לעצור את הלימוד מספרי האזרחות של קהלת״

״לעצור את הלימוד מספרי האזרחות של קהלת״

בעקבות קריאתו של סגן ראש העיר רועי ברזילי, תצא לדרך היום, רביעי, הפגנה נגד ספרי האזרחות של פורום קהלת

רועי ברזילי צילום עמי ארליך
רועי ברזילי צילום עמי ארליך

סגני ראשי ערים, מחזיקי תיק החינוך ברשויות וחברי מועצות יפגינו היום, רביעי, בקריאה להוציא את ספר האזרחות מתכנית הלימודים.

ההפגנה שעתחדה להיערך בנוכחות של פעילים, הורים, תלמידים וסגני ראשי ערים מול משרד החינוך ברחוב השלושה 2 בת"א היא ביוזמתו של סגן ראש העיר רמת גן, עו״ד רועי ברזילי שקרא לנבחרי הציבור מכל הארץ להצטרף.

לקריאתו של ברזילי, צפויים להצטרף סגני וסגניות ראשי רשויות מכל הארץ והם יגיעו להפגנה ויודיעו על כוונתם להוציא את ספר האזרחות של פורום קהלת מבתי הספר.כזכור, לפני כמה ימים פנה ברזילי לשר החינוך יואב קיש ולמנהלת מערכת החינוך בעיר וקרא להם לעצור את הלימוד מספרי האזרחות של קהלת. לדבריו, הספר קובע בחלקיו השונים כי במקרה של התנגשות בין חקיקה לבין בית המשפט – אין להעדיף את פסיקתו של בית המשפט אם יבוטל החוק.

סגן ראש העיר רמת גן, עו"ד רועי ברזילי: ״לקראת פתיחת שנת הלימודים, אנחנו מוכרחים לעשות הכל כדי להוציא את ספר שמנסה להרוס את האזרחות, הספר שמובילים פורום קהלת. לכן פניתי לעוד נבחרי ונבחרות ציבור מהשלטון המקומי להצטרף אלי ולעצור את לימוד הספר הזה ולא לתת לפורום קהלת לעשות שטיפת מוח לילדים שלנו. יש דמוקרטיה אחת והפרדת רשויות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות