n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / רסיס רקטה נפל ליד הגן ילדים: ״העיריה מתעקשת שנשלח את הילדים לגן״

רסיס רקטה נפל ליד הגן ילדים: ״העיריה מתעקשת שנשלח את הילדים לגן״

במטח הטילים שהיה היום, שלישי נפל רסיס רקטה ליד גן ילדים והרס רכב. בגן אין מיגון וההורים זועמים אבל כרגיל, לא מקבלים מענה

WhatsApp Image 2023-12-05 at 16.33.04

היום, שלישי, במהלך התקפת טילים על איזור המרכז, נפלו רסיסי רקטה ליד גן ילדים בחולון, הגן, שבו לומדים במהלך שעות היום כ-27 ילדים, לא ממוגן וההורים קיבלו הנחיה כי במצב של חירום הילדים צריכים לעמוד ליד הקיר.

אלא שבעקבות נפילת רסיסי הרקטה, ההורים החליטו כי החליטו שלא לשלוח את הילדים לגן. ״יש לזה השלכות כלכליות, אני לא יכולה ללכת לעבוד אבל אני לא מוכנה לקחת סיכון שיקרה לילד שלי משהו חלילה, זה פשוט מחדל של עיריית חולון ושל העומד בראשה. הם אפילו לא טרחו לשלוח הודעה להורים אחרי שהרסיסים נפלו קרוב כל כך לגן״ אומרת אם לילד בגן. ״שלא לדבר על ההשלכות כלפי הילדים שנפעים במחינה לימודית ומבחינה רגשית״ היא אומרת.

לדברי ההורים, בצהרון שנמצא בסמוך יש מרחב מוגן ושם היו ילדים ככל הנראה במהלך האזעקה ״האבסורד הוא שהעיריה לא מסכימה לשעות רוטציה עם הגן והצהרון כדי שיהיה לילדים מרחב מוגן. פנינו לעיריה ודיברנו עם המזכירה של גילה יצחקי ודיברנו גם איתה באופן אישי, והיא הודיעה כי אלו ההנחיות שהתקבלו ולא קיבלנו שום התייחסות מאז. אין קול ואין עונה. ככה מתנהלת העיריה הזו. בושה״.

בעקבות נפילת הרסיסי רקטה הגננת אמרה לכם משהו?

״לא, רק עכשיו ששלחנו לה את התמונות ממה שקרה היא אמרה שתרשום מכתב לעירייה. אבל כולנו יודעים שזה לא עוזר. לעיריה אשכרה לא אכפת מהתושבים ומהילדים״.

מעיריית חולון טרם נמסרה תגובה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות