n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: דרישה למגן מוסדות חינוך ולהקים עוד כיתות כוננות חמושות

רחובות: דרישה למגן מוסדות חינוך ולהקים עוד כיתות כוננות חמושות

מתן דיל צילום פרטי
מתן דיל- צילום: פרטי

דרישה להקים עוד כיתות כוננות ברחובות ולהציב עוד מגוניות במרחבים הציבוריים ובמוסדות החינוך, פרטים אלו עולים ממכתב ששלח עו"ד מתן דיל, חבר המועצה, לראש העירייה, בו הוא קורא לרחמים מלול לזמן כינוס חירום של מועצת העיר כדי לפעול להגברת תחושת הביטחון בעיר.

בתקופת מלחמה כולנו פועלים כאיש אחד למען תושבי רחובות", כתב דיל למלול. "מאז ה- 7 לאוקטובר, היום הנורא, המחריד והמזעזע כל כך, אנו מתנהלים בצל מלחמה.

כולנו עדים לפעולות אותן מבצעת העיריה ואנו מברכים עליהן. יחד עם זאת, אני סבור שעלינו לנקוט במספר פעולות נוספות".

דיל מבקש ממלול "לכנס באופן דחוף ישיבת מועצת עיר מצולמת ופתוחה לציבור, יחד ובשיתוף מת"ח משטרת רחובות ומפקד הנפה של פיקוד העורף, ובה לסקור בפני החברים והתושבים המודאגים מה נעשה עד כה וכן את תכנית העבודה לתקופה הקרובה ובין היתר, לשקף את מצבת כוח החמושים בעיר והמשימה שלהם לחודשים הקרובים".

דיל מבקש לקיים את הדיון כדי להגביר את תחושת הביטחון בקרב תושבי העיר. לדבריו, על העירייה למפות את העיר ולשקף למועצה מה החוסרים ברמת הממ"דים והמקלטים ברחובות, הן בפן הציבורי והן בפן הפרטי. "יושם דגש על מבני חינוך בהם אין פתרון מקסימלי למיגון (או שלא קיים כלל), בהתחשב בין היתר במספר הילדים הלומדים במוסד החינוכי וצריכים לקבל מענה…

"בפן הציבורי אני סבור שהעירייה מחויבת לספק פתרונות מיידיים ולהסיט תקציבים עירוניים אחרים לטובת המאמץ המלחמתי ולטובת השקט והביטחון האישי של התושבים. ובפן הפרטי אני מגבש תכנית עירונית לפתרון סוגיה זו, ומתחייב להציג אותה בלוחות הזמנים האמורים".

בנוסף, דיל דורש להקים עוד כיתות כוננות. "עיריית רחובות בראשותך החליטה על הקמת שתי כיתות כוננות עם 21 חמושים בכל כיתה וכן פועלת להקמת משמרי שכונות (אין יעד מספרי מוגדר). אנחנו מברכים על כך אך מפצירים, זה לא מספיק… קיים צורך אמיתי להגדיל ולהוסיף לפחות עוד שתי כיתות כוננות לפחות. מוכרחים לספק מענה הגיוני והולם יותר בהלימה לגודל העיר ומספר התושבים המתגוררים בה ולחזק את הביטחון ההיקפי במוסדות החינוך, הכניסות והיציאות לעיר וסיורים בשכונות ומרכז העיר".

דיל כתב למלול: "אני וסיעתי 'רחובותי' מצהירים בפניך כי אינך לבד ואנו רוצים לשאת בנטל ובאחריות ולסייע במאמץ חשוב זה. אנו מחויבים בראש ובראשונה ולפני הכל לספק לתושבים ולתושבות שלנו תחושת ביטחון אופטימלית. אחת ממטרות המלחמה של המרצחים האכזריים הייתה לזרוע פחד בקרב האזרחים בעורף, ובכך לצערנו הצליחו. עלינו לבער את הפחד ולעשות כל שביכולתנו להשיב ככל שניתן את תחושת הביטחון האישי, באחריות ובנחישות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

7ddb6718-d11f-4b8f-b8cf-ba67140048be

תכירו את הדוקטור: אביב גפן יקבל תואר לשם כבוד

תפריט נגישות