n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / בת ים: 26 שנות מאסר לצעיר שרצח את אחיו

בת ים: 26 שנות מאסר לצעיר שרצח את אחיו

מיכאל ניקולקין מבת ים הורשע ברצח בנסיבות מחמירות של אחיו ייבגני באירוע שהתרחש לפני כשנתיים

זירה רצח מחסום צילום דוברות משטרת ישראל
זירת רצח, צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

בדצמבר שנת 2019, התקשר מיכאל ניקולקין למוקד 100 ואמר כי רצח את אחיו בדירתו אשר ברחוב בן גוריון בעיר. צוות מד"א שהוזעק לדירה, מצא את גופת האח בן ה-40, מוטלת על רצפת הדירה וקבעו את מותו. על הגופה הייתה חבלה באיזור המצח והחזה.

כוחות המשטרה עצרו את ניקולקין ובינואר 2020 הוגש כתב האישום. על פי הכתב, הוא תכנן מראש לרצוח את אחיו עמו היה רב לעיתים תכופות. הוא הגדיל ועשה ואף חיפש בגוגל את השאילתא "איך להרוג אח" ובדק באתרים שונים דרכים לרצוח אדם בשנתו.

בסופו של דבר החליט לקחת סכין מטבח גדולה ונעץ אותה בחזהו של אחיו בזמן שהוא ישן. ייבגני הספיק לזעוק "אמבולנס" לפני שהתמוטט ומת. האח הרוצח עזב את אחיו להתבוסס בדמו וברח למלון בעיר, משם התקשר אחרי שעות ארוכות למשטרה והתוודה על מעשיו.

כאמור, הבוקר (שלישי), שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב, בראשות השופט רענן בן יוסף, גזרו 26 שנות מאסר על ניקולקין כשבפסק הדין בין היתר נכתב: ״הנאשם יכול היה להזעיק עזרה אך נמנע מכך, וגדע באכזריות את פתיל חייו של אחיו הצעיר שכל חייו היו לפניו״.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות