n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רגע לני הבחירות: מתן דיל קיבל את ברכתם ותמיכתם של הקסים החשובים בקרב קהילת יוצאי אתיופיה

רגע לני הבחירות: מתן דיל קיבל את ברכתם ותמיכתם של הקסים החשובים בקרב קהילת יוצאי אתיופיה

דיל: "אני מודה לקסים היקרים על המפגש ותמיכתם הפומבית, ומתחייב ליישם את תכניותיי עבור הקהילה החמה והחשובה הזאת״

3d6a3bfa-b1a5-49e0-9a8c-be1607c1de68

המועמד לראשות העיר, עו"ד מתן דיל, הוזמן אמש למפגש הקסים של קהילת יוצאי אתיופיה ובראשם קס ברקו טגניה, הקס הראשי הארצי, המתגורר ברחובות. אל המפגש, בו נכחו 15 קסים חשובים מכל הארץ, מתוכם 4 רחובותיים, הגיע דיל יחד עם חבר המועצה דני מרשה, מס' 3 ברשימת 'רחובותי', ובמהלכו נתנו הקסים את ברכתם לדיל והביעו את תמיכתם בו. הקס ברקו ציין כי התרשם עמוקות מתכניותיו המפורטות לקהילת יוצאי העדה האתיופית ברחובות, וכי הוא מאמין שיחד עם דיל יוכלו להצעיד את הקהילה להישגים ולצמיחה, ולטיפול בתחומים שנזנחו במהלך השנים האחרונות.

ערב קודם, התקיים מפגש נוסף עם פעילים ותומכים בני העדה האתיופית, וגם בו הציג מתן את תכניותיו לקידום הקהילה, ממנה הוא זוכה לחיבוק אוהב לכל אורך הדרך.

דיל: "אני מודה לקסים היקרים על המפגש ותמיכתם הפומבית, ומתחייב ליישם את תכניותיי עבור הקהילה החמה והחשובה הזאת, שלעתים נפלה בין הכסאות ולא זכתה לטיפול הולם מצד העירייה. אני שמח על שיתוף הפעולה והתמיכה הרחבה שאני מקבל מבני קהילת יוצאי אתיופיה ובטוח שיחד נוכל להצעיד את הקהילה לעתיד טוב יותר."

דני מרשה: "אני מודה למתן דיל על היותו אוזן קשבת לכל צרכי הקהילה ועל הליווי והתמיכה לכל אורך השנים. רחובות זכתה במנהיג ישר והגון, איש של מעשים ולא של דיבורים. ב-10.3 נעניק לו את החיבוק לו הוא ראוי בקלפי."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות