n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קבוצת אהוד מנור אור יהודה זכתה באליפות מאמאנט בקעת אונו בפעם ה-5

קבוצת אהוד מנור אור יהודה זכתה באליפות מאמאנט בקעת אונו בפעם ה-5

קבוצת אהוד מנור זכתה זו השנה החמישית בתואר האיזורי אחרי שגברה על יובלים גני תקווה בגמר הגדול שנערך באולם הי"א והיא תתמודד בליגת אלופי האלופות בהשתתפות קבוצות מרחבי הארץ. ראש העיר, ליאת שוחט: "הקבוצה מוכיחה שיש לה מסורת, דרך, נשמה, מקצועיות ולב ענק"

סביונים
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

זה כבר הפך למסורת: קבוצת אהוד מנור אור יהודה זכתה בליגת מאמאנט בקעת אונו ותייצג את הבקעה במסגרת ליגת אלופי האלופות בהשתתפות קבוצות מרחבי הארץ. הקבוצה זכתה במשחק הגמר המכריע שנערך באור יהודה באולם הי"א אחרי שגברה על קבוצת יובלים גני תקווה. את הקבוצה מדריך אייל עוזרי.

 גם קבוצת סביונים בראשות המאמן שחר שביט הגיעה להישג נאה כאשר זכתה בבית "חממה" והביאה גם היא הרבה כבוד לעיר. ליגת מאמאנט בקעת אונו מונה מעל 20 קבוצות מיישובי בקעת אונו מקריית אונו, יהוד, גבעת שמואל, גני תקווה, מ.א. שדות דן ואור יהודה. באור יהודה משחקות קבוצות מבתי הספר יובלים, סביונים, אהוד מנור וקבוצת 'מקסיממות' העצמאית. במהלך השנה הקבוצות נחלקו לארבעה בתים כשבסיום הבית העליון זכתה כאמור באליפות קבוצת אהוד מנור.

 ראש העיר, ליאת שוחט, ציינה בגאווה: "גאה בהצלחה של קבוצת אהוד מנור שמוכיחה פעם אחר פעם שהיא קבוצה איכותית, מגובשת ומצליחה. פעם אחת זה אולי מקרה, פעם שנייה זה מכובד, אבל פעם חמישית זו כבר מסורת, דרך, נשמה, מקצועיות ולב ענק. יישר כוח לנשות הקבוצה שמוכיחות פעם אחר פעם שהן אדירות".

 עדי דורה, מרכזת ליגת מאמאנט באור יהודה, מוסיפה: "מעבר ליכולת המקצועית, הצלחת הקבוצה היא תוצאה של חברות, תמיכה ופרגון בין הבנות, בין אם על הספסל ובין אם על המגרש. כולן חלק מהצלחת הקבוצה".

אהוד מנור
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות