n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / האהבה מנצחת: חתונה צה"לית תוך כדי המלחמה

האהבה מנצחת: חתונה צה"לית תוך כדי המלחמה

הכלה הרחובותית שהגיעה בזכות זהר בלום לבסיס כדי להתחתן עם בן זוגה הלוחם. מ״מ ראש העיר שהתנדב להסיע את הכלה: ״ברגע שראיתי את הפנייה הזו, ידעתי שאני חייב להיות חלק בשביל ההערבות ההדדית והאחדות של עם ישראל, התכונות המופלאות הללו הן המפתח לניצחון״.

WhatsApp Image 2023-12-05 at 21.13.24

אתמול,שלישי, בטקס מרגש במיוחד שהתקיים בבסיס צה״ל סמוך למערכת המכפלה, נישאו הזוג הרחובותי, רבקה מיטלס ודן מטייב.החתונה המיוחדת הייתה מפגן מרגש של ציונות ואהבת הארץ.

הכלה, רבקה מיטלס, אזרחית ארה"ב דוברת אנגלית בחרה לעלות ארצה ולהשתקע ברחובות בשל הרצון שלה להגשים את החלום הציוני.החתן, דן מטייב, לוחם צה״ל בחטיבת כפיר במילואים, החליטו להתחתן ספונטנית רק לפני שבוע כדי לשמח ולחזק את עם ישראל.

חבריו של דן ליחידה התגייסו לעזרה וארגנו תוך שבוע חתונה מרגשת. את הזוג חיתן רב צבאי, החיילים ביחידה היו האורחים המרכזיים כשאליהם הצטרפו בני המשפחה הקרובים ביותר.

הכלה שהתארגנה לאירוע במלון בלב ירושלים, זכתה לטרמפ מפתיע של זהר בלום, מ״מ ראש העיר, שהתנדב להסיע אותה מביתה ברחובות.בדרך לחופתה שיתפה הכלה את בלום בסיפור ההיכרות יחד עם דן ואת רקע עלייתה המרגש לישראל.הוא הבטיח ללוות את הזוג הצעיר בצעדי ההתאקלמות שלהם בעיר רחובות.

בלום: "מזל טוב לרבקה ודן מטייב היקרים, מי ייתן וכל עם ישראל ייזכה להשתתף באירועים משמחים ושנדע רק בשורות טובות, אמן".

WhatsApp Image 2023-12-05 at 21.13.29

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

שריפה רכב שרוף צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון (3)

שוב ארוע פלילי: רכב עלה באש בחניון בעיר

תפריט נגישות