n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: פוסט שפרסמה אמא לצעירה שלטענתה הוטרדה ע"י בני מיעוטים, גרם לסערה בעיר

ראשל"צ: פוסט שפרסמה אמא לצעירה שלטענתה הוטרדה ע"י בני מיעוטים, גרם לסערה בעיר

הפוסט שגרף כ-500 תגובות ו-650 לייקים הביא גם את ראש העיר רז קינסטליך לצאת בהצהרה ולהגיב כי הוא שוחח עם מפקד תחנת המשטרה בראשון לציון - יורם ברינה, אשר אמון על הטיפול במקרה וביקש להתעדכן בפרטי האירוע

הבאולינג. צילום פרטי
הבאולינג. צילום פרטי

פוסט אחד בפייסבוק שעלה ל"פורום בימת התושבים" במוצאי שבת הרעיד את כל ראשון לציון, את הפוסט העלתה גלית דדה, תושבת העיר  ואמא לילדה בת 16 שיצאה ביום שישי עם ידיד לבילוי בבאולינג בראשון לציון. וכתבה: "זה שהבת שלי ניצלה אתמול בלילה, לא אומר שמחר הבת שלכם תינצל.  אתמול, יום שישי 29.10.21 הבת שלי בת ה-16 יצאה עם ידיד לבילוי שגרתי של שישי, לאחר כשעה הבת שלי מתקשרת אליי בוכה והסטרית. בין הבכי והחנק היא מצליחה לספר לי, שהיא הוטרדה בשירותים של הבאולינג ע"י ערבי כבן שלושים וניצלה ברגע האחרון שהצליחה להימלט. לא חשבתי פעמיים, ותוך פחות מ-10 דקות הגעתי למקום". "הצעקה שלי היא שאין הרתעה, אני לא באה לתקן עולם ולא באה לחנך אף אחד הזעקה שלי היא שאין הרגשה של ביטחון בעיר, אפשר לראות את אותו הפורמט בחופי הים בסופי שבוע, בכניסה ליס פלאנט, סינמה סיטי סופר לנד ועוד, הרי זה ידוע לכולם, אז למה רק שמזמינים ניידת ושיש אירוע מגיעים 3 ניידות יחד, למה אין גורם הרתעה?"

לטענת דדה, בני המיעוטים נמצאים מחוץ לבאולינג עם עט לייזר, מאירים על אברי המין של הבנות וצוחקים ללא מפריע: "אנחנו יושבים בסלון ואין לנו מושג איזה בחורה תיפול הלילה" היא אומרת ומוסיפה "2 בנות סימסו לי אחרי קריאת הפוסט אחת בת 17 ואחת בת 18, ושתיהן מתארות כי הן הותקפו בשירותים אבל שלא הגישו תלונה". 

הפוסט שגרף כ-500 תגובות ו-650 לייקים הביא גם את ראש העיר רז קינסטליך לצאת בהצהרה ולהגיב כי הוא שוחח עם מפקד תחנת המשטרה בראשון לציון – יורם ברינה, אשר אמון על הטיפול במקרה וביקש להתעדכן בפרטי האירוע: "ביקשתי ממפקד התחנה כי המשטרה, אשר אחראית לנושא, תתגבר סיורים ושוטרים במוקדי הבילוי, במיוחד אלו אליהם יוצאים בני ובנות הנוער שלנו. בנוסף, על מנת לסייע למשטרה בעבודתה, נדאג לתגבר סיורים של פקחי החברה לביטחון בימי שישי במוקדי הבילוי השונים".  כתב קינסטליך.

גם סגן ראש העיר ומחזיק תיק הבטחון מקסים בביצקי הגיב על הדברים ואמר ל"גל גפן ראשל"צ: לפני כשנה פניתי למשרד לביטחון פנים וביקשתי מהם עזרה מתחנת המשטרה בראשון, להגדיל את כמות השוטרים בעיר,

הייתי בישיבות של כל הנהלת המשרד לביטחון פנים כדי שהנושא ייבדק, לצערי, עד עכשיו לא הוסיפו שוטרים לתחנה כדי לתגבר, אני מכיר את הנושא של בני מיעוטים שבאים לבילוי בעיר, לצערי חלקם מתנהגים בצורה בריונית אבל לפקחים עם הסמכויות שלהם לא יכולים לאכוף את הנושא וגם בלתי אפשרי לדרוש מבני המיעוטים  לא להגיע לראשון לציון מכיוון והם מחזיקים תעודת זהות כחולה.

אני רואה את המיקרה בחומרה ואמשיך לפנות פעם אחר פעם עד שאקבל מענה למשרד לביטחון פנים ובמקביל אעשה את הכל בשביל להגביר נוכחות של החברה לביטחון במקומות הבילוי. יש לציין שאני ממשיך לעבוד ולגייס מתנדבים למשמר השכונות, לאחרונה פתחנו משמר בשכונת נווה ים ובימים הקרובים יפתח עוד משמר בנווה חוף, אני פונה לכל התושבים שמעוניינים להצטרף אלינו, לפנות ישירות אלי".

מהנהלת הבאולינג נמסר בתגובה לדברים: נהלת הבאולינג דואגת לשלומם של האורחים במקום ונוהגת במדיניות אפס סובלנות לכל הטרדה או התנהגות בלתי הולמת במקום. כפי שציינה האם בפוסט הפייסבוק שלה, בערב האירוע נכחו במקום 3 מאבטחים מטעם הבאולינג כאשר אחד נמצא באורח קבע בכניסה ליד השירותים, מאבטחי המקום הם אלה אשר תפסו והחזיקו בחשוד עד להגעת המשטרה. אנו מצרים על המקרה ונמשיך לעשות כל שביכולתנו על מנת לדאוג לבטחונם האישי של המבקרים והמבלים במקום"

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לדברים:  "לא מוכרת עליה בכמות התלונות על הטרדות בראשל"צ. כל תלונה המתקבלת במשטרה נבדקת ומטופלת במקצועיות וביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת והעלאת תחושת הביטחון של התושבים".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות