n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: עבודות שהתקיימו באגם בשבת, עוררו ביקורת

ראשל"צ: עבודות שהתקיימו באגם בשבת, עוררו ביקורת

חבר האופוזיציה הרב אריה כהן לא אהב את העבודות שהתבצעו באגם ביס פלאנט בשבת לפני החג. העירייה: "כדי להיערך לכל שינויי במזג האוויר כל עוד מפלס המים נמוך, אגף חופים ואגמים החל בעבודות הכרחיות לניקוי קני הסוף ומפגעים נוספים במקום"

עבודות במתחם האגם. צילום פרטי
עבודות במתחם האגם. צילום פרטי

"אוי לעיניים שכך רואות, לכאורה דחפורים עובדים בשבת בשירות העיריה. לצערי הרב רז קינסטליך ממשיך את המדיניות הקלוקלת שלו לרמוס ברגל גסה את כל הקדוש ליהודים בכלל ואת השבת בפרט, לא נמחל ולא נסלח ולא נשכח לו", כך מסר חבר האופוזיציה הרב אריה כהן ל"גל גפן ראשון לציון" על עבודות שנערכו במתחם האגם סמוך ליס פלאנט ביום שבת לפני שבוע. 
לדברי תושבים שהיו במקום החל משעות הבוקר ועד לשעות הצהרים היה במקום טרקטור שעבד ללא הפסקה.

 

"אני כבר לא מדבר על העניין הבטיחותי שזה לא מתאים" אומר א', תושב העיר שגם הספיק לצלם ולתעד  "אני מדבר על הרעש ועל כך שעבודות בשבת לא צריכות להתבצע כשאנשים באים להנות מהאגם ולשכור את הסירות, אנשים באים ביום שבת ליהנות משקט, נוף ומשפחה ולא מרעש של טרקטור שעובד, ואני לא אדם דתי".

הרב אריה כהן  מזכיר כי רק לפני חודש התריע על כך שאיסוף הגזם נעשה בשבת: https://bit.ly/3kmuxZh

לטענתו הוא הוכיח זאת בבדיקה שערך מול אגף איכות הסביבה כאשר הוא טען "פינוי הגזם הפך לסטטוס קוו חדש".
"זאת שערורייה" טען כהן, "זה חילול שבת בחסות עיריית ראשון לציון, באמת קשה להאמין שבמדינה יהודית ראש העיר יתיר חילול שבת בפרהסיה מטעם העירייה".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה לדברים: "לאור אירוע הגשם שהתקיים ביום שישי לפני שבוע, וכדי להיערך לכל שינויי במזג האוויר כל עוד מפלס המים נמוך, אגף חופים ואגמים החל בעבודות הכרחיות לניקוי קני הסוף ומפגעים נוספים במקום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. בוקר טוב
    אולי בגלל הדיבורים שלך טוב שאתה באופוזיציה ושתשאר שם. אתה לא משרת אף אחד רק את עצמך – מר אריה כהן. שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ילדי ניר עם בגן בראשון קרדיט דרור ישראל2

גני ראשון לציון אירחו לפורימון משמח, את ילדי ניר עם

תפריט נגישות