n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / "יש לי כמעט שנה של החלמה לפי הרופאים"

"יש לי כמעט שנה של החלמה לפי הרופאים"

חודש לאחר שעמוד תאורה קרס עליה, טלי קון תושבת חולון, מתאוששת בביתה, מתגעגעת לילדים להם היא מופיעה בתור "טלי מבולבלי" ועם בטן מלאה על עיריית חולון: "אם אני לא מתקשרת, אני לא מקבלת שום עזרה". העירייה: "כבר למחרת פציעתה ביקר מוטי ששון את טלי ביחד עם עוזרו, שהחליף איתה טלפונים כדי שיהיה לה ערוץ ישיר עם לשכת ראש העיר"

טלי קון בבית החולים צילום פרטי
טלי קון בבית החולים לאחר פציעתה

את צהריי שבת ה- 25 בספטמבר, טלי קון, לא תשכח לעולם. באותו היום בזמן שטיילה עם ילדתה וכלבה, קרס עליה עמוד תאורה ברחוב יגאל ידין בעיר וריסק את רגלה. ועם כל הכאב, היא עוד יכולה בהחלט להגיד שיצאה בזול מכיוון שאם לא הייתה מספיקה לזוז, העמוד היה יכול לעשות נזק הרבה יותר קשה.

חודש לאחר המקרה, טלי מרותקת למיטתה ולא יכולה לבצע כמעט שום פעולה לבדה. היא נזקקת למלווה צמוד ובנוסף לכאב הפיזי, היא כואבת גם את אדישות העירייה שלטענתה לא מגלים טיפת אמפתיה למצבה ולא מציעים עזרה מיוזמתם.

טלי מספרת: "העמוד ריסק לי את הירך לגמרי. הכניסו לי ברזל מתחת לברך לכל אורך הירך. אני לא יכולה לעמוד, אני נעזרת בכיסא גלגלים והליכון ויש לי כמעט שנה של החלמה לפי הרופאים. אני נעזרת במשפחה מסביב, יש לנו קבוצת ווטסאפ שפשוט מתאמים משמרות בשביל להיות איתי. בעלי מפסיד שעות עבודה וגם כולם מסביב. אני לא יכולה להתקלח לבד, להכין לעצמי לאכול או להכין לעצמי קפה".

טלי קון צילום פרטי

 

-מה שלום הילדה שהייתה עדה למקרה?

"מאז המקרה היא פוגשת פסיכולוג, היא מדברת על המקרה כל הזמן ושואלת למה זה קרה לי, חוזרת על המשפט 'למה זה קרה לאמא' ואני מקווה שהטיפול יעזור לה לעבור את הטראומה הזאת כמה שיותר מהר"

-שמעת מהעירייה מאז המקרה?

"אם אני לא מתקשרת מיוזמתי, הם לא יתקשרו אלי. הצלחנו לדבר רק עם עוזר ראש העיר שגם הוא יצר קשר רק בגלל שהאירוע התפוצץ בתקשורת הארצית. עם ששון עצמו אין אפשרות לדבר. אני לא מבינה למה המשפחה שלי צריכים לעשות שמיניות באוויר בשביל לעזור לי והעירייה שאמורה לעשות את זה בלי שאבקש בכלל, לא נוקפת אצבע אם אני לא פונה מיוזמתי. שתבין, אני עובדת במועצה המקומית אזור, משם מתקשרים אלי כל כמה ימים לשאול לשלומי ומראש העיר שלי אני לא שומעת מילה. אם אני לא מתקשרת, אני לא מקבלת שום עזרה".

-את מופיעה כבר שנים ככוכבת הילדים "טלי מבולבלי", מתי טלי תחזור להופיע לילדים?

טלי מבולבלי צילום פרטי

"זה מה שהכי כואב לי, שנאלצתי להפסיק עם ההופעות בגלל הפציעה. לצערי עד שלא אחלים לגמרי לא אוכל לחזור להופיע לילדים כי ההופעה שלי היא תזזיתית. אני זזה ורוקדת ומשחקת עם הילדים וזה משהו שעכשיו נמנע ממני לגמרי. הייתי יוצאת חולה להופעות וחוזרת בריאה. כיבו לי את הנשמה. הורים שולחים לי הודעות, מתקשרים ובוכים. שולחים לי סרטונים של הילדים שלהם שהם לא מאמינים ש"טלי מבולבלי" לא תגיע לחגוג להם. חברה שלי הלכה להחליף אותי לפני כמה ימים, עשתה לי שיחת וידאו עם ההורים ואני בוכה יחד איתם".

טלי מבולבלי בהופעה צילום פרטי

היא עוד תשוב- טלי מבולבלי לפני הפציעה

טלי מסכמת: "אני לא מאחלת לאף אחד לעבור את מה שאני עוברת. אני מקווה שאחזור לעמוד על הרגליים כמה שיותר מהר ולחזור לשמח את הילדים. מאחלת לכולם בריאות ורק טוב".

מהעירייה נמסר בתגובה לדברים: "עיריית חולון ובמיוחד ראש העיר מצרים על פציעתה של התושבת ומאחלים לה החלמה מהירה. כבר למחרת פציעתה ביקר מוטי ששון את טלי בבית החולים ביחד עם עוזרו, שהחליף איתה טלפונים כדי שיהיה לה ערוץ ישיר עם לשכת ראש העיר. במקביל, מערכת החינוך והשירות הפסיכולוגי חינוכי נמצאים בקשר עם המשפחה. לטלי נאמר מפורשות, שהיא מוזמנת לפנות ללשכת ראש העיר בכל עניין וכי העירייה תעשה כל שביכולתה לסייע לה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות