דף הבית / חדשות העיר משני / 4,250 נרשמים לגני הילדים וכיתות א' בתוך יום אחד

4,250 נרשמים לגני הילדים וכיתות א' בתוך יום אחד

רישום. צילום: דוברות העירייה
רישום. צילום: דוברות העירייה

עיריית ראשון לציון פתחה ביום שני את הרישום לגני הילדים וכיתות א׳. כ-4,250 ילדים נרשמו לגני הילדים ולכיתות א' בתוך יום אחד. מדובר בכשליש מסך הילדים שצפויים להירשם. רוב  הנרשמים (93%) נרשמו באופן מקוון באתר האינטרנט של העירייה. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "ההרשמה לגנים ולכיתות א' היא חלק מחוויה מיוחדת ומרגשת שכל הורה עובר עם ילדו. החלק שלנו הוא להקל עד כמה שניתן את תהליך הרישום. העמדנו לרשות ההורים מגוון ערוצים להרשמה כדי לחסוך זמן והגעה לבניין העירייה".

הרישום ימשך כשלושה שבועות, עד ה-16.2.20, במהלך תקופה זו תהיה מערכת ההרשמה זמינה 24 שעות ביממה באתר האינטרנט העירוני. חשוב להדגיש כי אין חשיבות לסדר ההרשמה, כלומר בקשת הורה שהוזנה בתחילת תקופת הרישום תישקל באופן זהה עם בקשה שהוזנה ביום האחרון לרישום. כמו כן, המוקד הטלפוני יהיה זמין לתושבים.

מ"מ וסגנית ראש העירייה, עו״ד ליאל אבן-זהר: ״אנחנו מתרגשים עם ההורים והילדים לקראת שנת הלימודים הבאה, ומחכים להם בעירייה עם פינות ישיבה וספרי ילדים, וכמובן, עם הרבה חיוכים. יחד עם זאת, אנחנו קוראים להורים לנצל את הנוחות של רישום מהבית, לחסוך לעצמם זמן המתנה, ולהירשם באינטרנט".

מערכות הרישום הטכנולוגיות מאפשרות לחסוך זמן וטרחה בהגעה פיזית לבניין העירייה. ובכל זאת, עבור הורים ללא נגישות לאינטרנט וכן תושבים חדשים, עולים חדשים ותושבים המזדהים באמצעות דרכון, יכולים לקבל שירות במרכז הרישום בבניין העירייה. לשירות ההורים עמדות המאוישות על-ידי רשמות שעברו הכשרה מתאימה, ומעניקות מענה לשאלות ולבקשות ההורים. יש לתאם תור באמצעות המוקד הטלפוני על מנת לחסוך זמן. הודעה על השיבוץ לגן הילדים תפורסם במהלך חודש יוני 2020, והודעה על השיבוץ לכיתה א' תפורסם במהלך חודש מרץ 2020.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות