n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: זואי שברה את הרשת בחיפוש אחרי פרטנריות למפגש מיני לבעלה ולה

ראשל"צ: זואי שברה את הרשת בחיפוש אחרי פרטנריות למפגש מיני לבעלה ולה

בריאיון ל"גל גפן" מספרת זואי סימצקי, שמתפרנסת ממכירת טרקטורים, על ההחלטה לפרסם את הפוסט, על התגובות שקיבלה ועל בעלה גולן שנהנה דווקא מהבאזז שיצרה

זואי סימצקי. צילום: פרטי
זואי סימצקי. צילום: פרטי

"ערב טוב ושבת שלום. אז לבעלי שיחייה יש יום הולדת 40 בקרוב ובעזרת השם אני רוצה להכין לו חגיגה אמיתית. אני אובדת עצות ולא מצליחה לחשוב על רעיון יצירתי. בהתחלה חשבתי על שלישייה, אבל כבר עשינו וזה נהייה פאסה. יום הולדת 40 צריך להיות משהו מיוחד אז אני חושבת שאנסה לארגן לו רביעייה. מחפשת שתי אמיצות לסופ"ש קסום, כמובן שהכול עלינו".

בימים האחרונים הרשתות החברתיות גועשות. הפוסט שפרסמה זואי סימצקי מראשון לציון אשר מחפשת באופן גלוי שותפות למפגש מיני, זכה לתהודה אדירה, עורר סערה וגרר תגובות שחלקן צידדו בה ועודדו אותה, ומאידך היו גם מי שביקרו אותה ואת אורח חייה.

בריאיון ל"גל גפן" מספרת סימצקי, שמתפרנסת ממכירת טרקטורים, על ההחלטה לפרסם את הפוסט, על התגובות שקיבלה ועל בעלה גולן שנהנה דווקא מהבאזז שיצרה. "אני ובעלי כבר 17 שנים ביחד, מתוכם 10 שנים נשואים ויש לנו שני ילדים", היא מספרת. "אני בחורה דו מינית, ביסקסואלית. הרעיון לצרף אישה זו יוזמה שלי וכבר עשינו לא פעם שלישיות. לרגל יום הולדת 40 שלו חשבתי להפתיע אותו ולעשות משהו חדש: רביעייה, כלומר הוא ושלוש נשים. זה מה שעמד מאחורי פרסום הפוסט".

אני מניחה שהיית ערה לכך שהפוסט יעורר הרבה רעש ברשתות החברתיות.

"המטרה של הפוסט היתה להציב מראה לאנשים ולהראות כמה הראש שלהם סגור. במשך שנים אנחנו מצרפים זוגות אלינו למיטה. בגלל שאני בחורה מינית אז מתחילת הקשר התחלנו לצרף. זה לא משהו שקורה באטרף, אבל אם מכירים מישהי ויש זרימה אז זה קורה בכיף. צריך להבין שלא תמיד ובכל סיטואציה אנחנו מצרפים".

תסבירי.

"היה מקרה שבילינו בתל אביב ובחורה היתה מאוד בעניין שלנו, אבל היא היתה שיכורה אז זה לא קרה. נתנו לה את הטלפון שלנו ואמרנו לה שהיא מוזמנת להתקשר כשהיא תהיה מפוכחת".

נראה שלא התביישת לפרסם את הדברים.

"ממש לא. מה, מישהו נפגע ממה שפרסמתי? אני לא עושה רע לאף אחד. לא צריך להתבייש בדבר".

היו לא מעט תגובות קשות, שביקרו אותך.

"היה ברור לי שיהיו תגובות מטורפות של 'מה יהיה עם הילדים שלך?' ועוד תגובות לא יפות. אני אומרת 'בואו לא נדאג לילדים שההורים שלהם מאושרים'. יש לנו זוגיות טובה. כן, היו תגובות קשות, אבל גם היו תגובות מצחיקות ומפרגנות. מישהי שלחה לי הודעה בפרטי ואמרה לי שאני אמיצה ושגם היא רוצה להכניס פרטנרית למיטה. היא שאלה אותי איך עושים את זה. זה רגע שהיה לי סיפוק ממנו".

 

זואי 2
"זה רק משפר את הזוגיות". זואי

 

לדעתך, יש כיום מספיק פתיחות מינית?

"ידוע שלא וזה לא סוד. תראי את התגובות לפוסט ותביני. אני בטוחה שגם אחרי הכתבה אקבל תגובות דומות, אבל היו תגובות שהפתיעו לטובה. אנשים פרגנו".

תגידי, אין לך חשש שגולן יתאהב במישהי אחרת ואולי הבית יתפרק?

"הכל יכול לקרות בחיים. אנשים מפרקים את הבית גם בלי זה. בעיני זה הפוך כי זה רק משפר את הזוגיות. שיהיה ברור שגם לנו היו משברים, אבל לא סביב זה. לא זה יפרק את המשפחה שלנו".

סימצקי נותנת טיפים למי שחושבים לצרף אישה נוספת למיטה, ואומרת: "קודם כל, צריך לדבר על זה ושתהיה פתיחות גדולה כי זה המפתח. היו הרבה זוגות שרצו והתחרטו כי צריך להיות מוכנים לזה ואפויים טוב. רק אחרי שיש הסכמה יוצאים לדרך. מחפשים באתרים, במסגרת היציאות לבילויים ועוד. כשרוצים זה קורה, אבל הכי חשוב זה פתיחות. כמו שאמרתי לך, בארץ אין פתיחות בנושא סקס".

אני מניחה שהקוראים ישאלו, "נו בסוף היא הצליחה לארגן רביעייה?".

"עדיין לא, אבל אני בטוחה שזה יקרה ממש בקרוב".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות