n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / ראשל"צ: מסדרים, תורמים ותומכים!

ראשל"צ: מסדרים, תורמים ותומכים!

עוד רגע מגיע החורף ולכל מי שהתחיל לרענן את הארון ולא יודע מה לעשות עם הבגדים הטובים שאין בהם צורך יותר, מצאנו 3 חנויות בעיר שיקבלו אותם בשמחה ועל הדרך גם תרמתם ועשיתם מעשה טוב

ביגודית של ויצו. צילום: ויצו
ביגודית של ויצו. צילום: ויצו

לשעון חורף כבר עברנו וביום שישי נכנס לראש חודש כסלו שמביא איתו רישמית את החורף במלוא תפארתו, דבר שגורם לכולנו להחליף את הארון מבגדי קיץ לבגדי חורף.
לרבים  יש תמיד את ההתלבטות מה לעשות עם הבגדים שקטנים, הילדים גדלו ויש אוצרות של ממש בארון לעתים בגדים שלא הספקנו ללבוש ונשארו עם טיקטים, או בקיצור השאלה הגדולה, לאן להעביר את הבגדים הטובים שאנחנו לא צריכים בעיר?
יש לנו תשובה: 3 חנויות של בגדי יד שניה שישמחו לקבל בגדים במצב טוב: החנויות נמצאות במזרח, במערב ובמרכז, שם תוכלו לתרום את הבגדים ותדעו שהם הולכים למטרה טובה, ועל הדרך תוכלו גם לרכוש בגדים במחירים זולים במיוחד .

שם החנות: "קיימותא" והיא נמצאת במתנ"ס רמת אליהו.
החנות הוקמה לפני 8 שנים ע"י פעילי הסביבה בראשל"צ בשיתוף העיריה ומתנ"ס רמת-אליהו.
"קיימותא" מנוהלת ע"י פעילות הסביבה והקהילה, חנה לבנוני ויעל בורקו וממוקמת בחזיתו של מתנ"ס רמת- אליהו (רח' אבא הלל סילבר 2, רמת- אליהו).

שעות הפתיחה: יום ב' 10:00-12:00
15:00-17:00
יום ד' 10:00-12:00
בחנות אפשר למצוא בגדים לנשים, גברים וילדים, נעליים, ארנקים, כובעים, צעיפים ותכשיטים.
חנה לבנוני: "הבגדים וכל הפריטים ממוינים בקפדנות ע"י המתנדבות המסורות והנאמנות שלנו אשר בנוסף מסייעות בחביבות ובמאור פנים לקונות/ים. כל הפריטים (כולל החדשים) נמכרים במחיר מאד מאד צנוע. כל התמורה מיועדת לפעילות חינוכית והדרכת הנוער בשכונה בנושאים של שמירת הסביבה, הפחתת פסולת והתמודדות עם משבר האקלים".

 

קיימותא ברמת אליהו: צילום קיימותא
קיימותא ברמת אליהו. צילום: קיימותא

שתי חנויות נוספות הם של ארגון" ויצו" ראשון לציון,

הראשונה ברחוב רוטנברג 7 במרכז העיר מאחורי היכל התרבות והשנייה במזרח העיר ברחוב אליהו ושרה לוין סמוך לקופת חולים כללית שברחוב ירושלים.
מיכל ארקוסין יו"ר ויצו ראשון לציון מסבירה כי שתי החנויות שנקראות "ביגודית" עובדות שנים רבות עם קהל לקוחות גדול ונותנים מענה לאנשים שמחפשים לקנות במחיר סמלי:  "אפשר למצוא אצלנו בגדי יד שניה, בגדי מעצבים חדשים ומותגים" אומרת ארקוסין ומסבירה שתווך המחירים מתחיל מחמישה שקלים ויכול להגיע למעיל של מותג חדש שנתרם ושבחניות יעלה 700 שקלים, ל-70 שקל.
למה זה כל כך זול?
"החנות היא יד שניה שמקבלים את הסחורה או מריענון ארונות ועזבונות או של מעצבים ששולחים אלינו לאחר ניקוי מחסנים, הבגדים של המעצבים חדשים לגמרי, עודפי סחורה או סוף עונה, במחירים מצחיקים. אנחנו מקבלים גם מוצרים לבית ומוצרי חשמל חלקם אפילו חדשים בקופסאות. כל הסחורה ממוינת ועוברת סינון ראשוני שהאיכות תהיה טובה כמובן ללא כתמים ושיהיה ראוי. מה שלא נכנס לחנות עובר למחזור".
מי בעצם הלקוחות שלכם?
הלקוחות של החנויות מתחלקים ל-3 סוגים:
1. קהל שאוהב יד שניה מתוך אידאולוגיה ועניין בלבישת ווינטג' ביניהם אפשר למצוא גם הרבה בני נוער אימהות צעירות ועוד.
2. אנשים שידם אינה משגת ומוצאים אצלנו מחירים נמוכים.
3. קבוצת התייחסות שאנו מקבלים עליהם מידע, כמו מקלט לנשים מוכות שיוצאות לקהילה ואנו אורזות להם לפי הצורך,  בנוסף משפחות רווחה ואימוץ תינוקות בכלא שגם אליהם אנו שולחות חבילות של בגדים, צעצועים וכו".
ארקוסין מסבירה שהפדיון ממכירות הביגודית רובו ככולו (לאחר הפחתת תשלומי חשבונות מים וחשמל של החנויות) מופנה לטובת תוכניות עבור הקהילה ובכללם: תוכניות לנשים בתהליכי פרידה, משפחות היוצאות ממעגל האלימות, תוכניות חינוכיות ולאוכלוסיות שוליים. "בסופו של דבר התרומות של הקהילה חוזרות לקהילה, למענה ולרווחתה". 

כתובת:
רוטנברג 7 מאחורי היכל התרבות (קיימת מכולה בכניסה, שזמינה 24/7)
אליהו ושרה לוין /קפלן 7

כל יום בין השעות: 9:30-13:30
א,ב,ה גם בשעות: 16:00-19:00

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

kalaniyot lifnei hageshem – iryat rishon lezion (1)

מיזם ״כלניות לפני הגשם״ הגיע לראשון לציון

תפריט נגישות