n
דף הבית / ראשון-לציון / ספורט ראשון לציון / שמאי ימרום מתקרב אל שיא העולם!

שמאי ימרום מתקרב אל שיא העולם!

נער הפלא מקשתי מכבי ראשון לציון, שמאי ימרום, ממשיך לשבור שיאים והוא כבר קרוב אל שיא העולם לבוגרים בעודו רק בן 18, מרחק 4 נקודות בלבד.

שמאי ימרום צילום איגוד הקשתות בישראל
שמאי, השיג 714 נקודות בתחרויות גביע המדינה, תוצאה הרחוקה רק בנקודה אחת משיא אירופה מתחת גיל 21, שלוש נקודות משיא העולם בקטגוריה זו, וכאמור, ארבע נקודות משיא העולם לבוגרים בקשת דגם קומפאונד, העומד על 718 נקודות כאשר המקסימום האפשרי הוא 720 נקודות.
כמובן שמדובר גם בשיא ישראלי לבוגרים עבור התיכוניסט שעסוק בימים אלה גם במבחני בגרות וסיום כיתה י'ב לצד האימונים בווינגייט ובמטווח החץ וקשת בספורט-כיף ראשון לציון.
תחרות השלב הראשון בגביע המדינה התקיימה בבית לחם הגלילית, ושמאי מתכונן כבר לתחרות סבב הגראנד-פרי האירופאי באנגליה בשבוע הבא, שם ייאבק על כרטיס להופעת בכורה במשחקי אירופה לבוגרים.
מטרה חץ וקשת צילום איגוד הקשתות בישראל
שמאי ימרום: "אני בכוונה לא בודק מה הקריטריון אלא מתמקד בירי שלי. אני רק רוצה להגיע מוכן לגראנד-פרי באנגליה ומאמין שאזכה בכרטיס. אני מאמין גם שאשבור שיאים נוספים בקרוב כי העונה רק התחילה".
במכבי ראשון לציון גאים בשמאי וביתר קשתי נבחרת ישראל המשתייכים למועדון, ונערכים לקראת חופשת הפסח בה יוכלו ילדים לבוא ולהתנסות בחינם בירי חץ וקשת במטווח שנמצא בספורט-כיף ראשון לציון.
שמאי ימרום צילום ניר שועלי
צילומים: איגוד הקשתות בישראל וניר שועלי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ludmilag

בספרינט אל הניצחון

תפריט נגישות