n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: נערכים לשמור על חג ושנה בטוחה

ראשון לציון: נערכים לשמור על חג ושנה בטוחה

בחברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון השלימו את פריסת כוחות הסיור, השיטור והפיקוח ברחבי העיר כדי לשמור ולהעניק תחושת ביטחון לכלל תושבי העיר ראשון לציון והמבקרים.

WhatsApp Image 2023-09-14 at 12.28.41

בחברה העירונית לביטחון ראשון לציון השלימו כבר הבוקר את כל ההערכות לקראת ערב החג מחר. ואיירועי ראש השנה וחגי תשרי. הבוקר נפרסו עשרות פקחים, אנשי הסיירת הירוקה של החברה, מאבטחים, ופקחי השיטור העירוני בכל האזורים הומה אדם, בסמוך למרכזי קניות, תחנות הסעה כדי לאבטח ולצור בולטות ונראות על מנת להרתיע גורמים עוינים. במהלך שעות הערב והלילה היום ומחר יתוגברו משמרות ומספר גדול של סיורי ניידות החברה יבוצעו בשכונות ובסמוך לבתי הכנסת בעיר וזאת כדי למנוע נסיונות פח״ע אבל גם כדי לשמור על רכוש התושבים שרבים יצאו הערב לחגוג עם בני משפחה, חברים וקרובים סביב שולחן הסדר.

בחברה לביטחון קוראים למי שעוזב את הבית לחגוג ולבלות לנקוט בצעדי ביטחון כדי לשמור על רכושו: יש לנעול דלתות וחלונות, להשאיר בערב אור ואף מכשיר קול אלקטרוני כדי ליצור תחושה של נוכחות בבית. להימנע מלעלות לרשתות החברתיות מידע ממנו ניתן להבין כי אתם נעדרים מהבית ומתי.
המהלך כל ימי החג. וכן במהלך ימי החגים הקרובים יבוצעו סיורים מוגברים בגנים, בפארקים העירונים, בחוף הים ובמרכזי הבילוי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות