n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: נסגר התיק נגד חבר המועצה לשעבר אייל מושיוב

ראשון לציון: נסגר התיק נגד חבר המועצה לשעבר אייל מושיוב

מושיוב: "עברתי השפלה על לא עוול בכפי, אם חלילה באמת הייתי עושה דבר כזה והייתי נתפס אז הייתי אומר היה סיכון ונתפסתי, אבל בחיים לא עשיתי דבר כזה, וזה היה באמת קשה, ברוך ה' שזה מאחורי ושהאמת יצאה לאור"

אייל מושיוב. צילום פרטי
אייל מושיוב. צילום פרטי

היום נסגר התיק נגד חבר המועצה לשעבר אייל מושיוב שהתפטר מתפקידו לפני כשבועיים כחבר מועצה, זאת לאחר שבאוגוסט 2020 הודיעה פרקליטות מיסוי וכלכלה כי היא שוקלת להעמיד לדין את חבר מועצת העיר ראשון לציון, אייל מושיוב, את המנכ"ל לשעבר של החברה הכלכלית בעיר, ניצן פלג ואת הקבלן בנימין עוזיאל וקבלן נוסף ששמו לא הותר לפרסום – על רקע חשד לשחיתות במכרזים לביצוע עבודות במתחם האלף.
לאחר תקופה לא פשוטה, נסגר כאמור התיק היום נגד מושיוב ומנכ"ל החברה הכלכלית לשעבר ניצן פלג.
ל"גל גפן" ראשון לציון, סיפר מושיוב על ההרגשה עם קבלת הבשורה: "יש לי פרנסה טובה. הגעתי לעזור נטו לטובת התושבים שזה דבר שאני אוהב לעשות, זה הדבר שהניע אותי כחבר מועצה 13 שנה, שמתוכם עשר שנים כמעט ולא ראו אותי בבית, זה מילא אותי, אבל כל הסיפור עם הפרשה הזאת הכאיבה לי וקיבלתי סטירת לחי קשה. עברתי השפלה על לא עוול בכפי, אם חלילה באמת הייתי עושה דבר כזה והייתי נתפס אז הייתי אומר היה סיכון ונתפסתי, אבל בחיים לא עשיתי דבר כזה, וזה היה באמת קשה, ברוך ה' שזה מאחורי ושהאמת יצאה לאור".

 אנשים קישרו את הפרישה מהפוליטיקה לכל הנושא המשפטי שלך, יש אמת?

"אז אנשים קישרו, אז מה? אם אחליט לחזור אז אחזור, אני לא חושב על זה כרגע, החלטתי לקחת פסק זמן, אני עמוס בעשייה בחברת החשמל".

לפחות הרמת כוסית?
"ידעתי שהאמת תצא לאור ושהצדק יעשה, עכשיו כולם יודעים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות