n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: התמונה האחרונה של ג'נט

ראשון לציון: התמונה האחרונה של ג'נט

המשנה לראש העיר וחבר המועצה אסף דעבול איבד את אשתו ג'נט בתאונה קשה בשבוע שעבר. ל"גל גפן" הוא מספר בראיון בלעדי על התחושות הקשות והאובדן: היא הייתה הכל"

ז'נט דעבול כמה שעות לפני התאונה
ז'נט דעבול כמה שעות לפני התאונה

"במשך השבעה הלכתי לישון בשעה שתיים עשרה בלילה ובשלוש לפנות בוקר הייתי קם, מתהלך בבית, מקלל ובוכה, אני לא מעכל שזה קרה"

כך בכאב רב מספר המשנה לראש העיר וחבר המועצה אסף דעבול שהיום קם מהשבעה על מות אשתו ג'נט בת ה-63 שנהרגה בתאונת דרכים בשבוע עבר סמוך למחלף נשרים לאחר חצות כאשר רכב התנגש בה, היא נהרגה במקום: https://bit.ly/3rkkRm2

אתמול, ביום האחרון לשבעה סיפר דעבול ל"גל גפן" ראשון לציון על האישה שחי לצידה 45 שנה: 

"ג'נט היתה הכל: אמא למופת לשלושה ילדים, אישה, חברה טובה, סבתא, אשת קריירה- היא הייתה עורכת דין ומורה לנהיגה, אשת חסד, הכל היה בה. אני יושב כאן, אנשים מגיעים לנחם, אבל הראש לא יכול לתפוס את גודל האובדן".

הם הכירו כשאסף שירת בצריפין, הוא היה מפקד בסיס וג'נט הגיע לבקר את אחותה "לא אישרתי לה להיכנס" נזכר אסף ומחייך "אחרי שהלכתי הש.ג הכניס אותה, חזרתי וראיתי שהיא נכנסה יחד עם עוד בחורה. בסופו של דבר לקחתי ממנה טלפון  ומהבחורה השנייה לקחתי גם טלפון, תכננתי לקבוע עם שתיהן, בתקופה ההיא לא היו פלאפונים, אחרי כמה ימים התקשרתי לג'נט ואמרתי לה שאמא שלי רוצה בייביסיטר לאחי ומשם זה היסטוריה, אחרי שנה התחתנו, היא היתה בת 18 ואני בן 20 עדין חייל. במשך כל השנים היא היתה אישה מדהימה, תומכת, הכילה את כל השיגעונות שלי, כל מה שאני היום זה בזכותה, תמיד דחפה אותי, אין אישה שפרגנה כמוה, יש לנו 15 נכדים, מחייל בצנחנים לנכדה בת חודש וחצי".

חבר המועצה אסף דעבול
אסף דעבול. צילום: פרטי

 

איך מצליחים לעבור את השבעה? 

"אני ישן 3 שעות בלילה, מתעורר, קם והולך בחצר, מדבר עם אלוהים, מי שיראה אותי מהצד יחשוב שאני סהרורי. אני בוכה וצועק, היא לא הייתה אישה, היא היתה מלאך, היא החזיקה את הבית היא היתה הכל".

דעבול מספר כי בשבת שלפני התאונה היא קראה לו וביקשה שאת כל התכשיטים שלה יחלק בן הילדים, הנכדים והכלות בבוא העת "היא ממש אמרה מה היא רוצה שכל אחד יקבל, זאת היתה צוואה של פרידה עם מזכרת ממנה, אי אפשר לתפוס את זה למה אמרה את זה מספר ימים לפני שנהרגה, אני מבין שאדם חולה עושה את זה, אבל היא, לא הבנתי למה היא אומרת את זה, גם במסיבת חנוכה מספר שעות לפני שנהרגה, היא חיבקה ונישקה את כולם, כאילו נפרדת מהם אחד אחד".

לפני שלושה חודשיים החלו ג'נט ז"ל ואסף לשפץ את ביתם, אסף מספר שכל השיפוץ היה תכנון וביצוע של ג'נט:  "אני עדין לא יודע איך אצליח להיכנס הביתה, כל נקודה בבית זה של ז'נט".

חושב על חזרה לעבודה? 

"כן. ביום ראשון בשבוע הבא אחזור לעבודה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. מירי דורון

    אובדן ענק לכל מי שהכיר אותה ופגש אותה, אפילו רק פעם אחת. ג'נט היקרה ז"ל (כמה קשה לדבר עליה בלשון עבר…) היתה אישה משכמה ומעלה, שדאגה לכולם, לכל נצרך ולכל רעב ששמעה עליו ומייד דאגה שיקבל אוכל, או שמיכה וכד'.
    אישה עם לב ענק, אם למופת, רעיה אוהבת ותומכת שאין כמוה, אחת ויחידה, סבתא – ואני אומרת, אחת. מל"ו הצדיקים העכשוויים.
    יהי זכרה ברוך ונשמתה בגן עדן.
    האבידה היא של כולנו, כי בשבילה כולם היו משפחתה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות