n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: השוק המיתולוגי ליד קניון הזהב, ייסגר

ראשון לציון: השוק המיתולוגי ליד קניון הזהב, ייסגר

הסוחרים וגם הלקוחות כועסים ודורשים שוק עירוני בתמיכת העירייה: זה מאוד מעציב שאחרי למעלה מ-15 שנה אנחנו צריכים לעזוב, לא ברור לי למה אין שוק בעיר הרביעית בגודלה שמנוהל ע"י העירייה כפי שיש בערים אחרות"

השוק ליד קניון הזהב. צילום: פרטי
השוק ליד קניון הזהב. צילום: פרטי

השוק של יום שלישי הממוקם ליד קניון הזהב, שפועל שנים רבות ומושך אליו אלפי תושבים, ייסגר בעוד כחודשים ספורים, הסיבה: מדובר בשטח פרטי שהושכר לשוק ובעל הקרקע השכיר אותו לגורם אחר.
ד' שוכר שעובד שנים רבות בשוק מספר "זה מאוד מעציב שאחרי למעלה מ-15 שנה אנחנו צריכים לעזוב, יש לנו פה קליינטים שנים על גבי שנים, יש להם אפילו את הטלפון האישי שלי, זה לא פשוט, לא ברור לי למה אין שוק בעיר הרביעית בגודלה שמנוהל ע"י העירייה כפי שיש בערים אחרות לדוגמא אשקלון. העירייה צריכה ללא ספק להקצות קרקע לשוק עירוני, גם לנו זה יעלה פחות בשכירות, עצוב לנו השוכרים ועצוב גם ללקוחות, קניונים זה לא לכולם, השוק הוא לכולם. מוצאים כאן בשליש מחיר מה שיש בקניונים ובחניות, אי אפשר להתחרות בנו ובעידן של היום של אחרי הקורונה יש הרבה משפחות שלא יכולות לקניות בחנויות, בנוסף יש כאן אווירה אחרת, את השוק המיתולוגי ברחוב יהודה סגרו לפני מספר שנים, עכשיו הגיע תורנו, חבל."

לא כולם יכולים להרשות את מחירי הקניונים
לא כולם יכולים להרשות את מחירי הקניונים

 

כצפוי גם לקוחות רבים שמגיעים לשוק באופן קבוע בימי שלישי הביעו מורת רוח על כל שהשוק ייסגר.

ד' בת ה-60 שמגיע מידי שבוע סיפרה ל"גל גפן ראשון לציון" כי היא מגיעה כמעט בכל שבוע עם חברותיה וב-300 שקלים ממלא את הבית:
"אני קונה הכל, בגדים לנכדים, חולצות לבעלי, רק לפני כמה שבועות קניתי חולצות מכופתרות לבעלי  ב-20 שקלים לחולצה, למה אני כתושבת העיר צריכה לנסוע לשוק רמלה לוד? או ראש העין? זה נכון שיש שוק קטן בימי שני במזרח העיר אבל הוא לא אותו הדבר".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "השוק הוא לא עירוני. זה שטח פרטי שהושכר לשוק ועכשיו משכירים לגורם אחר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות