n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / קבלו אותם: התינוקות הראשונים של השנה החדשה

קבלו אותם: התינוקות הראשונים של השנה החדשה

בערב החג הגיעה משפחת סלוטקין לבית החולים קפלן וילדה את בנם,שהפך להיות הילד הראשון שנולד לשנה החדשה

רעות סלוטקין עם בעלה, התינוק ואחות מחלקת יולדות א׳, אולגה וסילבסקי
רעות סלוטקין עם בעלה, התינוק ואחות מחלקת יולדות א׳, אולגה וסילבסקי

רעות סלוטקין, בת 32 מרחובות, הגיעה בערב החג וילדה את ילדה השני (בן אחרי בת) בערב החג  ״התאריך המשוער שלי היה לראש השנה, כך שהנחנו שזה מה שיהיה והתכוננו לזה מראש. לא היו הפתעות גדולות במובן הזה", היא אומרת בחיוך,"אנחנו שמחים שיצא כך, זה תאריך מיוחד. כל המשפחה שמחה ונרגשת". היא מוסיפה ואומרת: "היתה לנו חווית לידה מדהימה בקפלן – גם בפעם הראשונה וגם הפעם. הצוות פה מדהים – הרופאים, המיילדות, האחיות".

אפרת ברנשטיין, בת 36 מרחובות, ילדה בבוקר החג, את בנה השלישי, במשקל 3.150 ק"ג. הצירים החלו בתחילת השבוע כבר, אבל אפרת לא הרגישה שהיא מתקדמת ללידה עדיין. בערב החג החלו הצירים להתגבר. היא הספיקה לארוחת החג, הגיעה לבית החולים ישר אחרי, וילדה בבוקר החג בשעה 7:54.

אפרת מספרת: "היתה לי חווית לידה מדהימה. טליה בורג המיילדת היתה מהממת, ועזרה לי ליצור חווית לידה טובה ושלווה. אני כ"כ מעריכה אותה ואת הצוות בכלל".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות