n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / עיריית רחובות קוראת לתושבים.ות: עכשיו יותר מתמיד, מפסיקים עם הנפצים!

עיריית רחובות קוראת לתושבים.ות: עכשיו יותר מתמיד, מפסיקים עם הנפצים!

חג פורים מתקרב ואיתו גם תופעת השימוש בנפצים השנה בשל הלחימה, חשוב לגלות רגישות יתרה כלפי הלומי הקרב, הלוחמים שחזרו מהלחימה והמפונים מהעוטף, נפגעי חרדה ואחרים – אשר כל רעש של פיצוץ גורם להם לבהלה ומכניס אותם לדריכות. עיריית רחובות קוראת לתושבים להימנע בכל דרך אפשרית משימוש בנפצים, חזיזים וצעצועים מסוכנים דומים שיגרמו לרעשי פיצוצים

a1702464-6f40-49bf-a9dd-eda530cdf7a8

השנה בעקבות מלחמת חרבות ברזל, המודעות והדריכות של כולנו עלתה באופן משמעותי. תושבים רבים הופכים למודאגים מאוד כשהם שומעים רעשים, עבודות בנייה ועבודות חשמל שיכולות להישמע כמו פיצוצים או יריות. בנוסף, ישנם לוחמים רבים בסדיר, קבע ומילואים שחזרו משבועות ארוכים של לחימה ומשפחות מפונות שהגיעו מהדרום שכל רעש פיצוץ יכול להחזיר אותם לתחושת סכנה ודריכות, וכן נפגעי חרדה מהמצב.

מדי שנה לקראת חג הפורים נפוץ השימוש בצעצועים מסוכנים (נפצים, חזיזים וכדומה) והדי פיצוצים נשמעים ברחבי העיר. השנה, יותר מתמיד ובעקבות מלחמת חרבות ברזל- עיריית רחובות קוראת לתושבים להימנע משימוש בנפצים וסוגים שונים של צעצועים מסוכנים כדי למנוע רעשים מאיימים במרחב הציבורי שעלולים להכניס לפאניקה מיותרת לוחמים, תושבים מבוגרים וגם ילדים צעירים. חשוב להזכיר כי השימוש בנפצים מסכן את המשתמשים בקטיעת אצבעות, כוויות קשות, פגיעות בעיניים עד לכדי עיוורון ועוד.

השיטור העירוני בעיריית רחובות כבר החל לאכוף ביתר שאת את נושא הנפצים . כמות של נפצים כבר נתפסה והוחרמה על ידו . צוותי השיטור העירוני והפקחים מקבלים מידעים על עסקים שמוכרים נפצים וכן סיורי אכיפה יזומה בחנויות ובמרכזים מסחריים ובנוסף, תתבצע אכיפה סמויה כדי לאתר משתמשים בנפצים, אשר עלולים לסכן את עצמם ואת הסביבה. נפצים וחומרים מסוכנים שיתפסו יוחרמו מיידית והמשתמשים בהם יקבלו דוחות בעלות מאות שקלים.

עיריית רחובות קוראת לתושבים לפנות למוקד העירוני (106) ולדווח על שימוש בנפצים על מנת שצוותי השיטור העירוני יוכלו להגיע לשטח ולטפל בנושא.

ראש העיר רחמים מלול: "אני מבקש מכל תושבי העיר ומהסוחרים לשים לב לנושא הנפצים, שמהווה טריגר לאנשים רבים. זה חשוב היום יותר מאי פעם."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

4

אם מחולון חשודה כי התעללה בבנה

תפריט נגישות