n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: "מי שהעביר את החתולים, גזר עליהם גזר דין מוות"

ראשל"צ: "מי שהעביר את החתולים, גזר עליהם גזר דין מוות"

סיגלית ברומר המתגוררת בשכונת פרס נובל חושדת כי אחד השכנים שלה לקח מגינתה את החתולים, להם היא דואגת, והעביר אותם לעיר אחרת. המשטרה: "החקירה נסגרה לאחר שלא נמצא כי נעשתה עבירה פלילית"

החתולים שנעלמו (מלבד האמצעי)
החתולים שנעלמו (מלבד האמצעי)

"לשמוע שעשו טרנספר לחתולים שלי בשנת 2021 זה עצוב וכואב שיש עוד בני אדם רעים כאלה"

כך אומרת סיגלית ברומר משכונת פרס נובל שחושדת כי אחד השכנים שלה העלים את החתולים שלה מהגינה.

לפני שבועיים וחצי הבחינה ברומר כי שני חתולים שאותם היא מאכילה מזה מספר שנים, נעלמו מחצר ביתה הפרטי, לאחר שבוע הבחינה בחתול נוסף שנעלם, זאת לאחר שלפני שנה נעלמו עוד שני חתולים, החשד שעלה אצל ברומר הוא כי אחד השכנים שלה אחראי לכך.

ברומר החליטה לשלוח חוקרת פרטית שתדבר עם השכנים כדי לאשש את החשדות.

"אי אפשר להסביר את העצב והדאגה" היא מספרת, "אלה חתולים שאני מגדלת ומאכילה שנים בחצר ביתי הפרטית, שלא מפריעים לאף אחד, זה פשוט רוע, לא עניין אותי הכסף בעלות החוקרת, רציתי תשובות".

החוקרת שנשלחה לשכנתה הציגה את עצמה כמישהי שמחפשת לקנות בית בשכונה, ולאחר שיחה עם השכנה נשמעה ההודאה.

"בהקלטה שומעים במפורש את החוקרת אומרת לשכנה: "הסתובבתי קצת ויש כאן מלא חתולים", והשכנה עונה "אסור לי לדבר, אבל אני עושה להם טרנספר, הם עושים צרכים בגינה והשכנה מאכילה אותם". ברור לי שהיא זאת שלוקחת את החתולים" אומרת ברומר ומוסיפה, "יש הודאה שיש לה כלוב, ושבעלה לקח חתול לפני שנה, היא גם חששה לדבר אבל במעט שאמרה ברור לי שזו היא, הייתי בטוחה שהחוק לצידי וניגשתי לתחנת המשטרה בראשון עם ההקלטה, לאחר פחות מ-24 שעות אמרו לי שהתיק נסגר ללא חקירה, איפה חוק צער בעלי חיים? אני לא ישנה לילות מעצב ודאגה, מי שהעביר את החתולים גוזר עליהם גזר דין מוות".

עורך דין שגיב לוי שהיה היועץ המשפטי של "תנו לחיות לחיות", כיום עובד במשרד עצמאי ומתעסק בדיני בעלי חיים וסביבה מסביר ל"גל גפן ראשון לציון" כי העתקה של בעלי חיים במיוחד חתולים שהם חיה טריטוריאלית יכולה  להביא למותם: "החתולים הללו מטופלים בד"כ ע"י הקהילה ויש כאן התאכזרות", מסביר לוי " הנוהל של משרד החקלאות אומר שרק וטרינר רשותי יכול להעתיק חתול עם דוגמאות ספציפיות, במקרה הנ"ל יש ראיות לכאורה שהעתיקו את החתול והמשטרה סגרה את התלונה, יש צורך לפתוח מחדש את התלונה או להעביר אותו לחקירה של יחידת הפיצוח ובנוסף להגיש ערר על סגירת התיק".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "החקירה נסגרה לאחר שלא נמצא כי נעשתה עבירה פלילית".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות