דף הבית / כללי / מערכת הבחירות בראשון לציון ממשיכה להיות סוערת

מערכת הבחירות בראשון לציון ממשיכה להיות סוערת

רונן דמארי

 

לאחר שמטות המועמדים לראשות העיר החליפו טענות הדדיות אודות תלישת שלטים ולאחר הגשת תביעת דיבה ואיומים בהגשת תביעה נוספת, מגיעה השבוע תלונה במשטרה: כשבועיים לפני הבחירות שיכריעו מי ינהיג את ראשון לציון בחמש השנים הבאות, המועמד לראשות העיר מוטי עג'מי הגיש תלונה במשטרה על מרמה, זיוף, התחזות לאדם אחר, ניסיון להטות בחירות, ופגיעה בטוהר הבחירות.

התלונה הוגשה בעקבות מסרון שנשלח לתושבים בעיר ובו מופיעה הודעה כי עג'מי החליט לפרוש מהמירוץ ולתמוך במועמדותו של ראש העיר דב צור.

במסרון שהגיע לידי "גל גפן" נכתב: "שלום חברים, כאן מוטי עג'מי. לאור ההתפתחויות האחרונות, החלטתי לפרוש מהמירוץ לראשות העיר ולחבור לידידי הוותיק דב צור אשר הוכיח שוב אצילות נפש ואחריות גדולה. יחד, נצעיד את ראשון למקום הראשון".

במסרון מופיעה קריאה להצביע עבור צור לראשות העיר. לאחר שנחשף למסרונים, עג׳מי התייעץ עם הצוות המשפטי של ״ראשון אחת״ שהמליץ לו על הגשת תלונה במשטרה על מרמה, זיוף, התחזות לאדם אחר, ניסיון להטות בחירות, ופגיעה בטוהר הבחירות והוא אכן עשה זאת.

במטה עג'מי טוענים כי המסרון המזויף נשלח השבוע לתושבי ראשון לציון בשעה 23:33 ממספר מזוהה של מערכת שליחת סמסים, אשר ממנה נשלח לפני כחודש לפעילי ״ראשון אחת״ ותושבי ראשון לציון ברכת שנה טובה.

יצוין כי לראשונה מזה שנים ארוכות מתמודדים על ראשות העיר ששה מועמדים, שכולם מגיעים מהמערכת הפוליטית המקומית. בין חלקם קיימת איבה פוליטית ויריבות ארוכת שנים שמחלחלת גם אל המטות והשטח.

עג׳מי מסר השבוע: ״כולם מבינים שאני המועמד המוביל לראשות העיר וזו הסיבה היחידה מדוע המלחמה נגדי הגיעה לפסים פליליים. בבחירות הללו נעשו דברים חמורים ונחצו המון קווים מסוכנים, אבל מעשים פליליים שכאלה חייבים להיחקר על ידי המשטרה״.

המסרון שבגינו הוגשה התלונה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות