n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / משנכנס אדר ולקראת פורים – ציון ברוך וצוות יטבתה חילקו משלוחי מנות לחיילים ולילדים במרכז הרפואי קפלן

משנכנס אדר ולקראת פורים – ציון ברוך וצוות יטבתה חילקו משלוחי מנות לחיילים ולילדים במרכז הרפואי קפלן

השחקן הגיע יחד עם צוות המחלבה לשמח את הילדים בבית החולים

157bf5b6-5c43-4a51-9124-2a4cb4689224

רגע לפני חגיגות פורים, ציון ברוך הפרזנטור של מותג יטבתה, הגיע גם השנה ביחד עם צוות עובדי יטבתה לחלק משלוחי מנות לילדים ולחיילים במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית.

במסגרת ההתנדבות, חולקו משלוחי מנות צבעוניים ועשירים במגוון מוצרים של חברת שטראוס, ומגוון משקאות חלב של מחלבת יטבתה, ביניהם השוקו האהוב של יטבתה, בעיצוב מיוחד לכבוד החג. את משלוחי המנות ציון ברוך ומתנדבי יטבתה חילקו במחלקות הילדים על מנת לשמחם וגם לחיילים לאות תודה והערכה על השירות המסור שלהם במלחמת חרבות ברזל.

9508d34b-ceb7-4081-a26f-01db17a114ce

קרין לקסר, מנהלת השיווק של יטבתה: "במיוחד בתקופה הזו, אנו נרגשים לבקר במרכז הרפואי קפלן ולחלק משלוחי מנות לילדים ולחיילים. אחת מאבני היסוד אשר מובילות אותנו כחברה היא לקדם ולהוביל עשייה חברתית למען הקהילה במהלך השנה, ובמיוחד עכשיו לאור התקופה הקשה שעם ישראל עובר. זו זכות גדולה עבורנו לקחת חלק בפעילות מסוג זה, כחלק מהשורשיות והאנושיות שמייצגת את המותג יטבתה".

ליאה בלקר, מנהלת הסיעוד במחלקת ילדים ב', במרכז הרפואי קפלן: ביקורים מסוג זה מסייעים לרומם את רוחם של הילדים וההורים, ואנחנו מאוד מעריכים את ציון שהשקיע מזמנו בשביל לשמח את הילדים. חג פורים הוא חג של ילדים – התחפושות, משלוחי המנות ואווירת החג. הילדים מצפים לו כל שנה, גם למפגש החברתי, וזה בהחלט לא נעים להיות מאושפז במהלך החג. אני חושבת שהתקופה הנוכחית משפיעה גם על ההורים, והכל ללא ספק יותר קשה. אנחנו עושים מאמצעים רבים בשביל לייצר להם אווירת חג בסיוע בית הספר של חטיבת הילדים: מקשטים את המחלקות, שמים מוזיקה, שרים, גם הליצנים מגיעים לחגוג וגם מאפשרים ביקורים משמחים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות