n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / מטפלת שנפצעה במדרכה בעיר רחובות תובעת העירייה בכמיליון שקלים

מטפלת שנפצעה במדרכה בעיר רחובות תובעת העירייה בכמיליון שקלים

מטפלת בשנות ה-60 לחייה שנפלה בעת שצעדה על מדרכה בעיר רחובות, תובעות כמיליון שקלים  מעיריית רחובות. כך עולה מתביעה שהגישה לבית משפט השלום בראשל"צ באמצעות עורך דין דותן לינדנברג המתמחה בתביעות נזקי גוף.

WhatsApp Image 2023-07-03 at 09.27.27

מהתביעה עולה כי האשה, נשואה ואם לשלושה המועסקת בבית אבות, נפגעה לפני כשנה בשעת ערב,  עת צעדה על מדרכה ברחוב דרך פסטרנק בעיר רחובות מכיוון המרכז הרפואי קפלן לכיוון כביש מספר 40) לפתע החליקה עקב חולות שכיסו את המדרכה לכל אורכה, באופן שהפכה אותה לחלקה מאוד ולמסוכנת להולכי הרגל.

כתוצאה ישירה מכך היא נחבלה במיוחד בכתף ימין ובבדיקה בחדר המיון של בית חולים קפלן, אובחן בצילום רנטגן שבר עם תזוזה בעצם הזרוע המחוברת לכתף. בנוסף אובחן כי היא סובלת מזרמים ומכאבים בידה הימנית הדומיננטית ובהמשך היא נמצאה בלתי כשירה לעבודה ונדרשה להימצא במנוחה ובחופשת מחלה.

למרות טיפולי הפיזיותרפיה ומשככי הכאבים, נכון להיום  לא חלה הטבה משמעותית במצבה ומאז התאונה ובעקבותיה היא ממשיכה לסבול מזרמים, מכאבים וממגבלות תנועה בכתף ימין והיא מתקשה בביצוע פעולות הכרוכות בהפעלת ידה הימנית הדומיננטית.

אורתופד ומנתח מומחה שחוות דעתו צורפה לתביעה, קבע לאחר בדיקה רפואית ועיון בגיליון הרפואי, כי  כתוצאה ישירה מהתאונה נותרה לה בשל הפגיעה בכתף ימין , נכות לצמיתות בשיעור של 25 אחוזים.

דותן לינדנברג צילום-שירן ולק

בא כוחה עורך דין דותן לינדנברג טוען בתביעה כי במסגרת אחריותה של עיריית רחובות, היה עליה לטפל בנקיון, בתחזוקה השוטפת ובתקינות המדרכה שבשטחה, והתרשלה בכך שלא דאגה להציב במקום שילוט מתאים או אמצעי אחר שהיה בו כדי להזהיר מפני המפגע שיצרה ובכך למנוע את התאונה. בנוסף היא התרשלה בכך שלא דאגה להצבת תאורה מספקת במקום התאונה,  לא פעלה כעירייה סבירה,  בין היתר בכך שנמנעה מלזהות את גורמי הסיכון, לתקן הליקויים או לפחות למנוע הגישה כל עוד לא תוקן המפגע במדרכה.

כתוצאה מנכותה הרפואית והתפקודית בעקבות התאונה, הנפגעת  נאלצה לשנות את אורח חייה: היא נמנעת מביצוע פעילות גופנית ומעיסוק בתחביביה ומרבה בנטילת משככי כאבים וכתוצאה מכך, פחתו הנאות חייה באופן מהותי.

היא תובעת בבית המשפט לקבל פיצוי של כמיליון שקלים עבור הפסדי שכר, זכויות סוציאליות ופנסיוניות, כאב וסבל, הוצאות רפואיות, ועזרת צד ג'.

טרם הוגש כתב הגנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות