n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / מועמד אחד ביום: ״סיעת "קול הצעירים, בעלי המוגבלויות והוותיקים בר"ג" בראשות עומר אפלבוים

מועמד אחד ביום: ״סיעת "קול הצעירים, בעלי המוגבלויות והוותיקים בר"ג" בראשות עומר אפלבוים

פרוייקט חדש של גל גפן״- רגע לפני הבחירות המקומיות, הכירו את המתמודדים: והפעם רשימת סיעת "קול הצעירים, בעלי המוגבלויות והוותיקים בר"ג"
בראשות עומר אפלבוים

8a8336ca-887e-4398-9041-8b64c8578441

הבחירות המקומיות יערכו ב- 27 לפברואר והפעם הקול של כולכם חשוב מתמיד. במסגרת פרוייקט של מערכת ״גל גפן״ נרצה להכיר לכם את המועמדים למועצה ולראשות העיר שינסו להסביר לכם למה כדאי לכם האזרחים, להצביע להם.

 סיעת "קול הצעירים, בעלי המוגבלויות והוותיקים בר"ג" בראשות עומר אפלבוים היא הסיעה החברתית הראשונה והיחידה ברמת גן, והיחידה בעיר שהיא סיעה לא.נשים עם מוגבלויות בהגדרה. הסיעה קמה כדי להיות בית לאוכלוסיות המיוצגות, להביאם לקדמת הבמה ולהשמיע קולם. "אנחנו רואים שליחות בעשייה למען האחר ושואפים לעשות שינוי בעיר. אנחנו קמנו כדי  להיות בית לצעירי העיר רמת גן, בכללם: סטודנטים, חיילים משוחררים, צעירים לפני גיוס, משפחות צעירות, "ילדי נשירה" והוריהם ואוכלוסיות שקופות, אוכלוסיית א.נשים עם מוגבלויות בעיר רמת גן, שאוכלוסייתה מוערכת בכ-10%, מאוכלוסיית העיר הכוללת צעירים, מבוגרים, אנשים שהפכו למוגבלים עקב חולי כמו אירוע מוחי וותיקים.

 אז לטובת מי שלא מכיר, מי אתם?

עומר אפלבוים, בן ה – 26, פעיל חברתי בתחום הצעירים וילדי הנשירה בעיר רמת גן. הוא סטודנט לקראת סיום הלימודים לתואר ראשון במשפטים ולתואר שני לניהול ארגונים במסלול המואץ. בפרסומים אישיים שונים עומר אפלבוים סיפר על הקשיים שהוא חווה כנער מול מערכת החינוך העירונית. קושי  זה,  לדבריו, גם יצר בו  דחף רב לסייע ולעזור לזולת בכלל ולילדי הנשירה בפרט. הוא יוזם ומקים מיזם חמ"ל מל"ל 1 ר"ג למען חיילים ומפוני הדרום והצפון. לדברי עומר אפלבוים: "אנחנו צעירי הסיעה חשים היום על בשרינו, קרובינו, אחינו, אחיותינו, חברינו את החוסר שבהתייחסות פרטנית לצעירים בעיר. מתוך הניסיון והכאב שלנו/שלהם, אנחנו נפעל בכל הכוח לשינוי היחס לצעירים,  בהתאם למה שהיינו רוצים בעבורנו, ובעבור הסובבים אותנו. רק אנחנו נהיה הקול האמיתי לצעירים במועצת העיר ונפעל להיות עיר המחבקת את צעיריה, הנותנת להם מענה ראוי למצוקותיהם ותקווה לעתיד טוב יותר בעיר".

מספר 2 בסיעה היא אביב גורן פעילה חברתית שנים רבות המקדישה ימים כלילות כדי לסייע לא.נשים עם מוגבלויות בעיר. היא אם לילדה בעלת צרכים מיוחדים, ובת להורים עם מוגבלות. היא דמות מוכרת בקהילה המיוחדת, מהווה אוזן קשבת להורים ומשפחות, מנחה ומדריכה בהתנדבות.

גל חביב הוא מספר שלוש ברשימה, אביב, בן ה-23 הוא סטודנט למשפטים. הוא פעיל חברתי ברמת גן ומרצה בנושאי צעירים ורווחה בעיר. וכן  יוזם מיזם "שוק חביב – למען חקלאי ישראל ברמת גן", ומקים את מיזם קבוצת בעלי המסעדות ובתי הקפה ברמת גן.

מה אתם תעשו למען הקהל שלכם?

לחיילים/חיילים משוחררים: נפעל להקמת מרכז חדשני פרואקטיבי לצעירים שייתן מענה ממוקד ופרטני לצרכי צעירים לפני גיוס, חיילים, חיילים משוחררים, וצעירים בראשית דרכם באזרחות,  וילווה אותם ; ניזום הנחות בעיר לחיילים משוחררים; נקדם העסקה הוגנת ומכבדת לחיילים משוחררים תושבי העיר; ניזום פטור מארנונה לחיילים משוחררים.

לסטודנטים: נדאג לאוכלוסיית הסטודנטים ברמת גן: נפעל להגדלת מספר המלגות לסטודנטים בעיר; נפעל להפחתה בשכר לימוד במוסדות אקדמיים שבשטח רמת גן; נפעל ליצירת מתחם  לימודים עירוני שקט נרחב וכיפי, המיועד אך ורק לאוכלוסיית הסטודנטים לצורך לימודים; ניזום העמקת מיזם מתן שיעורי עזר על ידי סטודנטים, לתלמידים שידם אינה משגת לממן מורים פרטיים, לצורך קבלת מלגה סטודנטיאלית; נפעל להקמת מעונות לסטודנטים תושבי העיר במחירים סבירים; ניזום בניית כפר סטודנטים מיוחד במינו שיציע לסטודנטים מגורים במחירים סבירים; ניזום דיור לסטודנטים יחד עם אזרחים ותיקים.

לילדי הנשירה: נפעל שילדי הנשירה לא יסולקו מבתי ספר בשל בעיות של  הישגים בלימודים. נסייע לבתי ספר בתגבור והעשרת הילדים ובסיוע להורים להתמודד עם הסיטואציה להצלת הילדים באופן מכבד ומחבק; נפעל ליצירת שיח במועצת העיר על נושא ילדי הנשירה, ומציאת פתרונות לימודיים ורגשיים לאוכלוסייה זו;  ניצור חיבור בין תלמידים על סף נשירה,  עם סטודנטים מכל התחומים, לתמיכה לימודית, ומורלית.

למשפחות צעירות: נפעל שמשפחות בראשית דרכם, יקבלו סיוע במיסי העיריה.

לא.נשים עם מוגבלויות: נפעל לתעסוקה לבוגרים לא עצמאיים מעל גיל 21; דיור בקהילה לתפקוד בינוני נמוך; חוגים ומענה חברתי לבוגרים עם מוגבלויות שונות; הקמת ועדה לקידום, פיתוח ומעקב אחר תחום הצרכים המיוחדים; הכשרת נותני שירותים ברשות; הנגשת המרחב הציבורי; פיתוח מסגרות חינוכיות מותאמות; שילוב בתעסוקה; סיוע במיצוי זכויות ומימוש זכאויות; הובלת מדיניות של שילוב והכלה הוספת שטחי חניה לתו נכה.

וותיקים: ניזום דיור לסטודנטים עם אזרחים ותיקים בודדים; אימוץ קשישים בודדים על-ידי חיילים משוחררים; ייזום פרלמנט לצעירים עם וותיקים; ייזום אירועים והרצאות המותאמים לוותיקים ועוד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות