n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / מועמד אחד ביום: רחובותי בראשות מתן דיל

מועמד אחד ביום: רחובותי בראשות מתן דיל

פרוייקט חדש של גל גפן״- רגע לפני הבחירות המקומיות, הכירו את המתמודדים: והפעם רשימת רחובותי בראשות מתן דיל

e170179f-d7e8-464b-828d-69977171d0f7

הבחירות המקומיות יערכו ב- 27 לפברואר והפעם הקול של כולכם חשוב מתמיד. במסגרת פרוייקט של מערכת ״גל גפן״ נרצה להכיר לכם את המועמדים למועצה ולראשות העיר שינסו להסביר לכם למה כדאי לכם האזרחים, להצביע להם.

רשימת רחובותי, בראשות מתן דיל שגם מתמודד לראשות העיר, היא הסיעה הגדולה במועצה הנוכחית עם חמישה מנדטים. ״מרגע כניסתי לעשייה הציבורית בעיר לפני כ-15 שנים ועד היום, ראיתי את התושבים לנגד עיני והאמנתי שאחת המשימות המרכזיות שלי היא להוות כתובת אנושית לתושבי רחובות: תמיד זמין, תמיד עונה, תמיד חוזר, תמיד בתקשורת ישירה וכך אמשיך לעשות״ אומר דיל.

לדבריו, ״עד לאחרונה שימשתי כיו"ר הוועדה המרחבית לתכנון ובנייה הראל, תפקיד אשר הקנה לי ניסיון רב בתחום התכנון העירוני ופיתוח תשתיות, תחומים חשובים שלצערי לא טופלו כראוי ברחובות עד היום. עיר חייבת להתנהל במקצועיות ובחשיבה לטווח רחוק ולא בצורה של שליפות, וכאן אני מגיע עם ראש חדשני ותכנית מקצועית לכל תחום ותחום ברחובות, על מנת להפוך את העיר למתקדמת ומודרנית. ברור לכל שרחובות חייבת להתקדם מהתקיעות שהיא נמצאת בה בשנים האחרונות.

ומה אתה מבטיח להביא איתך לעיר?

״העירייה בראשותי תהיה צעירה, דינאמית ותוססת, ותיערך לצמיחה מבוקרת של העיר באופן שיאפשר איכות חיים גבוהה, סל שירותים עשיר, תחבורה יעילה ומקורות כספיים לעיר איתנה, כך שרחובות תהווה אבן שואבת לאוכלוסיות צעירות ואיכותיות.כמו כן, אני מאמין שתפקידם של אנשי ציבור הוא לייצר אחדות וקירוב לבבות וכך אני פועל ואפעל כראש עיר. עברנו תקופה מורכבת כעם ומדינה, וכולנו מבינים כי זו העת לפעול יחד כקהילה, כשכונה, כעיר וכמדינה, ולהיות סובלניים איש לרעהו. אדאג לשמור על הקסם המיוחד של רחובות, המורכבת מפסיפס אנושי רב-גוני מרהיב, בדרך של הקשבה, כבוד הדדי והידברות.

ולסיכום, למה לבחור בך?

״החלום שלי – להוביל את העיר רחובות אל פסגות חדשות, להשפיע על אנשים ותהליכים ולייצר שינויים משמעותיים שיורגשו בכל תחום ופינה בעיר ואני מאמין שנעשה את זה יחד״. פרט לזה, ניתן למצוא בסיעת "רחובותי" בראשותי, רשימה אשר מייצגת את רחובות על קהילותיה השונות והמגוונות ומורכבת מאנשים איכותיים וטובים, הנבדלים זה מזה בדיעות, באמונות ובגילאים, אך להם רצון אחד משותף – לקדם את רחובות ולהפוך אותה לעיר שטוב לחיות בה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-04 at 20.08.54_1017e716

נעצר בחולון ערבי חמוש בסכין

תפריט נגישות