n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / הפתעה: על פי סקר "מכון מאגר מוחות" ראש העיר רחמים מלול ממשיך לקדנציה נוספת

הפתעה: על פי סקר "מכון מאגר מוחות" ראש העיר רחמים מלול ממשיך לקדנציה נוספת

סקר עומק רציני ראשון, מאז הכרזתו של רחמים מלול על מועמדותו קובע שראש העיר רחמים מלול מנצח בכל תרחיש אפשרי וממשיך לקדנציה נוספת.

רחמים מלול
רחמים מלול

הסקר נערך ע"י פרופ' יצחק כץ העומד בראש מכון הסקרים "מאגר מוחות". במערכת הבחירות המוניציפלית האחרונה "מאגר מוחות" חזה את התוצאות של 75% מהערים בהם פעל, לרבות הבחירות באיזורינו – בראשון לציון ובבאר יעקב.

סקר העומק המקיף כלל מעל 500 משיבים לפי מדגם מייצג של תושבי רחובות, שנסקרו באמצעות שיחה טלפונית ע"י סוקרי וסוקרות המכון.

ע"פ הסקר רחמים מלול רחוק 2% בלבד מלנצח כבר בסיבוב ראשון עם 39% בקרב בעלי הדעה.אחריו צמודים מתן דיל וזוהר בלום עם 26, 24% בהתאמה. את הרשימה סוגר יניב מרקוביץ שהתחיל את הקמפיין שלו רק בימים האחרונים. גם בתרחישי ההצלבה המדמים סיבוב שני, מנצח מלול את כל המועמדים מולו.

נתון מעניין נוסף מתוך הסקר מראה כי עשה נכון מלול, כאשר החליט להתמודד בסיעה על – מפלגתית, היות ורוב הנסקרים הצהירו כי יעדיפו מועמד לראשות עיר שאינו מתמודד מטעם מפלגה.היות והסקר נערך בצמוד להצהרתו של מלול על הקמת סיעת "אחדות", הוא עשוי להתחזק עוד ולחבר קהלים רחבים יותר מאלה שיכל להביא כמועמד הליכוד או מטעמו.

רחמים מלול:"אני מודה לכם על האמון ומבטיח לעבוד בתשוקה ובנחישות כמו ביומי הראשון, למען עירנו האהובה ולעשות זאת מתוך תחושת שליחות ואחדות אמיתית ומתן יצוג הולם לכל האוכלוסיות החיות יחדיו בעיר. למרות זאת, נסיוני הרב כבר הוכיח לי כי סקרים אינם חזות הכל ואני מתכוון לפעול במלוא המרץ על מנת להצדיק את אמונכם ולהבטיח את נצחוני. ממשיכים בעשייה ביחד."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות