n
דף הבית / חולון / חולון ספורט / ועכשיו- גביע!

ועכשיו- גביע!

הפועל חולון התאוששה באילת מהנפילה הביתית מול נס ציונה ובעזרת האוהדים תקווה להגיע ביום חמישי לחצי גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב, כשהיא עם חמישה זרים בהרכב

הפועל חולון באילת צילום רז גליל מנהלת הליגה

ביום חמישי, תעלה הפועל חולון אל הפרקט של אולם ה"דרייב אין" בתל אביב למשחק החשוב ביותר שלה העונה עד כה, ותפגוש את אלופת המדינה- מכבי תל אביב, למשחק ממנו אין דרך חזרה בתקווה להשיג את הכרטיס לגמר גביע המדינה.

בחולון, החליטו לעשות מעשה תקדימי ולבקש את עזרת האוהדים במטרה לרשום את כל חמשת הזרים למשחק החשוב וגם להמשך משחקי הליגה.

האוהדים התבקשו להיכנס לדף ייעודי ולתרום סכום כסף כשהמטרה היא לגייס 300 אלף שקלים שיצטרפו אל סכום דומה אותו כבר העניק אחד מהספונסרים של הקבוצה.

אם יעמדו ביעד, יוכלו לשלם את הקנס שעל פי תקנון המנהלת, מוטל אוטומטית על כל קבוצה המשתפת זר חמישי. נכון ליום ראשון בבוקר, גויסו 2/3 מהסכום הנחוץ והתקווה היא שעד יום שני בצהריים, יגויס הסכום במלואו וחולון תוכל להגיע למפגש מול מכבי, בהרכבה החזק ביותר.

אוהדים המעוניינים להירתם למען המטרה יכולים לעשות זאת דרך הלינק הבא: http://bit.ly/2L6r0zB

אל המשחק ביום חמישי, תגיע חולון במצב רוח טוב אחרי הניצחון שהשיגה אמש באילת 83:77 על המקומיים. למרות שנאלצו בעקבות המצב להיטלטל באוטובוס משעות הצהריים המוקדמות ללא אפשרות לנוח לפני או אחרי המשחק כפי שנהוג במשחקים באילת, החולונים עלו לשחק כשהם מפוקסים ועם מטרה לחזור הביתה עם ניצחון ליגה שמיני, וכך גם היה.

חולון שלטה מהפתיחה כשלראשונה מאז חזר לשחק, ריצ'י האוול פתח בחמישייה לצידם של ארבעת הזרים שנרשמו (מקסים דה זאו ישב בצד בפעם השלישית ברציפות).

ריצ'י האוול הפועל חולון צילום רז גליל מנהלת הליגה

האוול פותח את המשחק- צילום: רז גליל, מנהלת הליגה

הדקות הראשונות היו צמודות לפני שמיילס והאריס התחילו בבריחה, אותה המשיכו גם גיא פניני ועודד ברנדווין שהצטרפו מהספסל, בדרך אל 23:13 בסיום הרבע הראשון.

הרבע השני היה "עייף" ועם יותר החטאות מאשר קליעות מדויקות, אך למרות זאת הצליחה חולון לשמור על פער בטוח הרבה בזכות משחק מצוין של סי.ג'יי האריס וירדה למחצית כשהיא מוליכה 39:31.

סיג'יי האריס מול אילת צילום רז גליל מנהלת הליגה

עוד משחק מצוין להאריס- צילום: רז גליל, מנהלת הליגה

את כל מה שחולון החטיאה ברבע השני, היא התחילה לקלוע ברבע השלישי כשמיילס ומגי מאפסים את הידית ומגדילים את הפער מול המקומיים שנראו אבודים.

אל החגיגה מחוץ לקשת הצטרפו בהמשך הרבע גם ג'ונסון, מגי ואפילו ווילי וורקמן שלא מרבה לזרוק מרחוק. הפרש השיא כבר עמד על 18 נקודות לפני שאילת מזערה נזקים בדרך אל 62:48 בסיום הרבע השלישי.

לכולם היה נדמה שהמשחק גמור והרבע האחרון עומד להיות לפרוטוקול בלבד, חולון שמרה על יתרון דו ספרתי בעזרת שלשות של מגי ומיילס, אבל אילת עם שולדנבראנד הוותיק, לא הרימה ידיים והחלה לקזז את ההפרש כשגם פסק זמן של דדאס לא עצר את המומנטום של המקומיים.

טיירוס מגי מול אילת צילום רז גליל מנהלת הליגה

מגי, בדרך לסל באילת- צילום: רז גליל, מנהלת הליגה

חולון שהוליכה 80:65, שלוש דקות לסיום, ראתה את אילת רצה 12:0 ומורידה את ההפרש לשלוש בלבד בתוך פחות מדקה וחצי! אך בסופו של דבר, הניצחון נשאר בצד הנכון, אילת גמרה את התחמושת ונתקעה על 77 ובמקביל מגי והאריס עם 3 נקודות מהקו, סגרו עניין.

קלעו: האריס 21, מגי 19, ג'ונסון 17, מיילס 9, פניני 6, וורקמן 5, ברנדווין 4, האוול 2. כעת כל תשומת הלב של חולוניה, מופנית אל מכבי תל אביב אותה היא תפגוש פעמיים ברציפות, בחמישי בגביע וביום ראשון הבא במסגרת הליגה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

20240327-1806787-1536×1216

שואו של חולוניה בדרך אל רבע גמר הגביע

תפריט נגישות